ورزشی

بیانیه باشگاه فولاد خوزستان علیه ذوب آهن – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین و به نقل از سایت باشگاه فولاد خوزستان ، در بیانیه باشگاه فولاد خوزستان آمده است:

دیروز شروع فصل جدید فوتبال ایران بود و البته شروع انتشار بیانیه ، بیانیه ای که بلافاصله قبل از پایان هفته اول مسابقات در این سایت قرار گرفت ، اعتراضات به داور آغاز شد ، اما لازم است بحث را روشن کنیم. برای افکار عمومی

دوستان در باشگاه زوبانا بهتر است اولین گل تیمشان را در مسابقه شب گذشته مرور کنند. گلی که به دنبال داشت اشتباه آشکاری بود که توسط صحنه های اختصاصی تلویزیون و دوربین نشان داده شد ، تصمیم اشتباه تیم داوری برای تمرکز تیم ما با یک سوت و توپ ساده بعد از رفت و برگشت بود. به هدف ما وارد شوید ، صحنه ای که بازیکن ما توپ را به درستی از حریف می گیرد و در حالی که تیم ما در موقعیت ضد حمله قرار دارد تا گل دوم را به ثمر برساند ، اما کمک داور تصمیم صحیح داور را برعکس می کند و سپس یک بازی رای گیری انجام می شود. در ادامه این صحنه ، به جای اعتراض شدید به داور ، ما به فوتبال ادامه می دهیم تا بیشتر از قبل کار کنیم و این هدف را متعادل کنیم. خطایی که اگر گرفته نمی شد ، گل نمی شد و ما احتمالاً با سه امتیاز از مسابقه اول بیرون می آمدیم و شرایط دیگری برای ما رقم می خورد.

لازم به ذکر است که در تمام طول مسابقه اعضای تیم ذوبان سعی در جذب داور داشتند و با اعتراض به هر سوت او را مجاب به اشتباه کردند. آنها حتی به پایین آمدن بازیکنان تیم ما در ماه آگوست اعتراض کردند. و ما معتقدیم که دیروز تیمی بودیم که به داور ضربه زدیم و سه امتیاز پریدیم.

دوستان در تیم فوتبال ذوبان ، آنها بهتر است مسابقه فصل گذشته ما و آنها را مرور کنند و دوباره مجازات سالم ما را ببینند که توسط داور اعلام نشده است. در آن زمان ، ما به جای اعتراض و اظهارات ، به دنبال آماده سازی تیم از نظر فنی و روانی بودیم. تا زمانی که نتوانیم در مسابقات بعدی به نتایج مورد نیاز خود برسیم و این قابل دستیابی است و عملکرد فنی تیم ما در فصل گذشته همه چیز را می گوید لازم به ذکر است تیم ما در فصل گذشته در بسیاری از بازی ها به دلیل اشتباه داوری ناخواسته شکست خورد و اگر این اشتباه نبود ، تیم فولاد می توانست سریعتر به سهمیه آسیا برسد و احتمالاً به لیگ دوم صعود کند. با این حال ، بهتر است تیم از ابتدای لیگ برتر با اظهارات و اعتراض های مکرر در طول مسابقه ، داور را تحت فشار قرار ندهد و اجازه دهد داور مسابقه را با خیال راحت و انشاالله در سایر مسابقات ارزیابی کند. در لیگ برتر تصادفی شاهد اشتباه داور نیستیم.

دکمه بازگشت به بالا