ورزشی

بیانیه باشگاه پرسپولیس درمورد پرونده شکایت برانکو/ احتمال بسته شدن موقت “پنجره” وجود دارد

دسته بندی:

طبق اعلام باشگاه پرسپولیس ، در بیانیه خطاب به هواداران آمده است:

“صداقت” بهترین روش و سیاست برای برقراری روابط خوب و پایدار با هواداران است.

بنابراین ، ما صریحاً ، شفاف و صادقانه هواداران پرشور پرسپولیس را مطلع می کنیم که امروز و فردا احتمال تعطیلی موقت پنجره نقل و انتقالات باشگاه وجود دارد ، اما جای نگرانی نیست.

از یک طرف امیدواریم با همکاری آقای برانکو ایوانکوویچ مربی معروف و سرشناس پرسپولیس این اتفاق نیفتد و بتوانیم مهلت 20 روزه بگیریم. در غیر این صورت ، ما این حق را برای مربیان و مردان زیبای کروات حفظ می کنیم که به دلیل قراردادهای بد گذشته ، درخواست های باشگاه را رد نکنند و ممکن است پنجره نقل و انتقالات تیم به طور موقت بسته شود. حتی اگر این اتفاق بیفتد ، پرسپولیس به قول خود عمل خواهد کرد و آقای حقوق را پرداخت خواهد کرد. برانکو در عرض 20 روز به این مرد شریف.

در عوض ، طبق قانون جدید فیفا ، پنجره نقل و انتقالات به محض بسته شدن به دلیل مشکلات مالی ، به محض پرداخت هزینه باز می شود. مثل همیشه ، ما به شدت به پشتیبانی و صبر شما برای حل این مسئله نیاز داریم. همانطور که ما در طول حرکت با شما پرسپولیس و تلاش تیمی فعال ترین تیم شدیم ، با کمک بیماران و هواداران بی نظیر با خیال راحت از این بحران موقت عبور خواهیم کرد.

در پایان بار دیگر از همه شما هواداران و دوستداران پرسپولیس تشکر می کنیم و مشتاقانه منتظریم از توفیقی که طی 4 سال گذشته با هم کسب کرده ایم لذت ببریم.

دکمه بازگشت به بالا