ورزشی

بیانیه جدید باشگاه پرسپولیس درمورد شکایت النصر

ما عذرخواهی می کنیم زیرا در حالی که تیم فوتبال پرسپولیس برای محافظت از اعتبار خود به عنوان نماینده ایران و حفظ اعتبار فوتبال ایران در میادین باشگاهی ، علیرغم همه مشکلات و کمبودها ، یک سری ضربه از طرف برخی از افراد از داخل کشور بود. وارد بدنه تیم می شود. به عنوان مثال تلاش های برخی احزاب در شبکه های اجتماعی با ارائه اطلاعات نادرست و نشر اکاذیب به رقبای آسیایی یا حمله به صفحات خاص کنفدراسیون فوتبال و سیاه نمایی پرسپولیس ، کشور و مردم ایران است. شکی نیست که این دود در چشم همه فوتبال است و مردم ایران خواهند رفت.

خانواده پرجمعیت پرسپولیس با اتحاد ، انسجام ، اشتیاق و تلاش سرانجام در این مرحله به هدف خود رسیدند و ما خوشحالیم که پرچم فوتبال ایران در آسیا برافراشته شد ، اما تلاش در حالی که بازیکنان غیرمسئول ایرانی را مجروح کرد ، با اتهامات واهی روبرو شد. روحیه تیم پرسپولیس و هواداران در شب بازی مهم شوکه شده بود. متأسفانه ، این اقدام همچنان ادامه دارد و نگرانی طرفداران را درباره سرنوشت نتایج بدست آمده افزایش می دهد.

در این راستا ، اول از همه ، همه را به بیانیه رسمی فدراسیون فوتبال ایران ارجاع می دهیم که بر اساس قوانین فیفا و قوانین بین المللی صادر شده است و این فصل الخطاب است. در این بیانیه تأکید شده است که “به دلیل پرداخت نشدن بدهی در مهلت مقرر ، از 12 سپتامبر پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس برای یک فصل بسته خواهد شد. بدیهی است به محض پرداخت باشگاه و تحویل مدارک توسط باشگاه ، پنجره نقل و انتقالات باشگاه باز خواهد شد.” لازم به ذکر است که کلیه نقل و انتقالات پرسپولیس به موقع و قبل از 12 سپتامبر تنظیم شده است. “

طبیعی است که تا زمانی که تصمیمی گرفته نشود ، هیچ کمبودی برای اعمال وجود ندارد. قوانین فیفا همچنین بیان می کند که قضاوت ها می توانند پس از ابلاغ اجرا شوند. چند روز قبل از این تاریخ تمام فعالیت های نقل مکان پرسپولیس به پایان رسیده بود. حتی ثبت نام همه بازیکنان جدید پرسپولیس برای حضور در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در سیستم مسابقات قبل از محرومیت انجام شده بود. به نظر می رسد اخباری از این دست ، حداقل در حال حاضر ، بیشتر از قلمرو همان افراد و جریاناتی است که هدف آنها اخلال در کار پرسپولیس و کل فوتبال ایران است.

255 251

دکمه بازگشت به بالا