ورزشی

بیانیه جدید فدراسیون در مورد میزبانی مقدماتی جام جهانی

فدراسیون فوتبال ایران بیانیه چهارم خود را در مورد بررسی پرونده میزبانی تیم ملی در مقدماتی جام جهانی به شرح زیر صادر کرد:

1- طبق نامه ای که امروز از دبیرخانه CAS دریافت کردیم ، وکلای کنفدراسیون فوتبال آسیا ضمن معرفی داوران تعیین شده برای قضاوت در پرونده اصلی ، در پاسخ به درخواست دستور موقت فدراسیون فوتبال ، لوایح پاسخ خود را نیز به CAS ارسال کرده اند. وکلای AFC ، بدون پاسخ دادن به رد صلاحیت دبیرخانه AFC برای میزبانی ، با درخواست فدرال برای صدور دستور موقت از CAS مخالفت کردند و معتقد بودند که انتشار آن حل و فصل صلاحیت باقی مانده گروه C را به تأخیر می اندازد. علاوه بر این ، یکی از مهمترین خواسته های وکلای AFC در توجیه امتناع AFC از میزبانی ایران ، تشدید شرایط کرونا ویروس و روند واکسیناسیون عمومی در ایران است.

2- طبق نامه دریافت شده ، رئیس بخش بررسی CAS یا نماینده وی طی چند روز آینده تصمیم خود را در مورد قبول یا رد درخواست دستور موقت فدراسیون فوتبال ایران صادر و اعلام می کند.

3. دادگاه داوری ورزش (CAS) مهلت AFC را برای پاسخ به پرونده اصلی تا 17 مه ، همان 17 مه تمدید کرد.

4- اگرچه تصمیم CAS در مورد دستور موقت غیرقابل پیش بینی است ، اما با وجود مشکلات و محدودیت های زمانی ، فدراسیون فوتبال ایران همچنان تلاش خود را برای احقاق حقوق فوتبال ایران انجام می دهد تا اینکه تصمیم نهایی توسط هیئت داوران گرفته شود. این امر باعث می شود هواداران فوتبال از تحولات جدید مطلع شوند.

254 251

دکمه بازگشت به بالا