اقتصادی

بیانیه حزب‌الله عراق در واکنش به نشست اربیل

به گزارش شبکه خبری المیادین ، گردان های حزب الله عراق در بیانیه ای اعلام کردند ، پس از تبدیل شمال عراق به پناهگاه امن مزدوران و توطئه گران علیه دولت و مرکزی برای فعالیت نهادها و اطلاعات صهیونیستی آمریکایی ، کسانی که اشک تمساح می ریختند مقر صهیونیست آمریکایی را هدف قرار دادند. شر در اربیل آنها به بهانه حفظ امنیت در اربیل گریه کردند. جای تعجب نیست که این افراد به عنوان ابزار صهیونیسم با نقض آشکار قانون ، جنایت عادی سازی را با رژیم غاصب ترویج می دهند. اثری که قابل سکوت نیست.

در این بیانیه آمده است: تلاش برای عادی سازی روابط در یک قبیله خاص توسط افرادی که ادعای نمایندگی از قبایل را دارند ، مصادره موضع محکم آنها در حمایت از حقوق مردم فلسطین است. این رویکرد مشکوک توسط کشورهای عادی سازی روابط پشتیبانی می شود. کشورهایی مانند امارات و عربستان سعودی عادی سازی بین کشورهای عربی را ترویج می کنند. مردم مسلمان عراق هرگز عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر و تومور سرطانی ایجاد شده توسط قدرتهای استکباری جهان در منطقه را نمی پذیرند و تنها از آزادی فلسطین و مقدسات آن راضی خواهند بود.

در این بیانیه آمده است: مقاومت اسلامی تیپ های حزب الله به ضرورت ادامه عملیات علیه مخفیگاه های رژیم صهیونیستی آمریکایی برای رهایی از آنها و حفظ امنیت کشور معتقد است تا به خیانتکارانی که در حال عادی سازی هستند فرصتی ندهد. به روابط. “

311311

دکمه بازگشت به بالا