ورزشی

بیانیه مشترک ۴ باشگاه لیگ برتری درباره تصمیمات انضباطی فدراسیون فوتبال

به گزارش شفاف ، تیم نساجی مازندران ، نفت مسجدسلیمان ، پدیده خراسان و زانیکان اصفهان در بیانیه مشترکی به چندین اقدام فاکتورهای مرتبط با فدراسیون برای تغییر نتیجه مسابقات سایپا و پیکان پاسخ داده اند ، در این بیانیه آمده است:

به احترام دکتر عزیزی خادم ، رئیس فدراسیون و دکتر حسن زاده محمدی ، رئیس کمیته انضباطی ، اطلاع دادند که فدراسیون فوتبال متولی و سازمان دهنده مسابقات است و وظیفه دارد در تمام تصمیمات و منافع باشگاهی خود بی طرف باشد. همخوانی داشتن.

اخیراً در دیداری بین سایپا و پیکان ، بازیکنان اضافی برای مدتی وارد بازی شدند که طبق ماده 61 قانون انضباطی مصوب هیئت مدیره ، شامل بازیکنان غیرقانونی نمی شود ، اما باشگاه های علاقه مند به فدراسیون متوسل می شوند تا تغییر نتیجه به نفع او است. و به قوانین کشورهای دیگر اشاره می کند و حوزه خود را به کمیته انضباطی محترم فدرال محدود می کند و مصادیق تصمیمات کشورهای دیگر را مثال می زند.

ما به شما هشدار می دهیم که خارج از روال معمول ، خارج از روابط منسجم در داخل و خارج از سیستم فوتبال را قربانی یکپارچگی مسابقات نکنید ، و از کمیته انضباطی می خواهیم که استحکام و بی طرفی خود را حفظ کند زیرا نتیجه باید در زمین مشخص شود و نه خارج از زمین . و ما دخالت در نتایج و برنامه های مسابقات برای تیم های خاص را نمی پذیریم ، و بهتر است خود را به راه اندازی بد و انتخاب تیم متهم نکنید ، و به مشاور جدید حقوقی خود توصیه نمی کنید که در این موارد دخالت کند و ارزیابی شخصی در این زمینه انجام ندهد. و مثال شباهت در فوتبال ایتالیا نشان دهنده ناآگاهی است زیرا در همان حالت تصمیم تیم در مرحله حذفی این بود که آنها قوانین FIFA را رعایت کنند اما مقامات ایتالیایی آنها را قبول نکردند زیرا قوانین داخلی فدراسیون ایران ، طبق ماده 61 ، ورود بازیکنان برای مدتی بازیکن غیرقانونی نیست و رأی گیری برای همه مواردی که نتیجه مسابقه را به خطر نمی اندازد روشن است. وی با درایت رئیس جمهور محترم فدرال و هر یک از اعضای کمیته انضباطی ، انتظار دارد یک رأی عادلانه مطابق با قوانین داخلی داشته باشد.

دکمه بازگشت به بالا