ورزشی

بیانیه ۱۵ بندی پرسپولیس درباره جدایی بشار رسن

به دلیل اخبار ضد و نقیض در مورد جدایی بشار رسن هافبک عراقی از باشگاه پرسپولیس در حال حاضر ، لازم است هواداران زیر را مطلع کنیم:

1) بشار رسن در چهار سال گذشته با باشگاه قرارداد یک ساله امضا کرده است و در تمام قراردادها ، بند جدایی در نیم فصل اول یکی از شرایط آن است و شامل آن می شود.

2) در پایان فصل گذشته ، هنگام انجام تمام خواسته های مشارالیه ، قرارداد جدید یک ساله پس از پایان مسابقه لیگ منعقد شد و قسمت اول آن پرداخت شد.

3) پس از مرحله دوم لیگ قهرمانان آسیا در قطر ، بشار رسن درخواست ترک این تیم را داد تا به باشگاه قطر بپیوندد.

4) وی و مدیر برنامه اش هنگام ارسال درخواست کتبی و شفاهی ، با انتشار یک پست ویدیویی در اینستاگرام ، درخواست خود را به عموم اعلام کردند.

5) وی پس از بازگشت به کشور ، چند روز از حضور در آموزش امتناع ورزید و این آموزش بدون حضور وی برگزار شد که بارها اعلام شد که آنها قصد دارند به هر طریقی از هم جدا شوند و زندگی آینده و خانواده های خود را منوط به تصمیم می دانند.

6) بشار رسن برای شرکت در مراسم تشییع جنازه مادرش به عراق بازگشت و اعلام کرد که قصد بازگشت ندارد و حتی مایل است جنایات و نقایص مربوط به آن را بپذیرد اما به باشگاه دیگری منتقل شد.

7) با این حال باشگاه اصرار به بازگشت این بازیکن داشت و با بازگشت او دور دوم مذاکرات توسط هیئت مدیره با وی انجام شد و درخواست قبلی وی را تأیید کرد.

8) از آنجا که اجبار به مراقبت از بازیکن به طور حتم منجر به افت شدید کیفیت آن خواهد شد و منجر به خودداری از عضویت در تیم تا حد ممکن خواهد شد و در این حالت باید مشکل را در فیفا برای تولید آرا مطرح کرد ، در این صورت باشگاه از بازیکن محروم می شود و پس از آن با کسب رای فیفا ، این فقط درآمد مالی برای باشگاه به همراه خواهد داشت ، بنابراین تصمیم گرفته شد که منافع هر دو طرف با اولویت های باشگاه در نظر گرفته شود.

9) در توافق انجام شده ، قید شده است: الف: 120 هزار دلار پرداخت شده توسط باشگاه باید برگردانده شود. ب: باشگاه هیچ پرداختی برای قرارداد ندارد. ج) بازیکنان باید تا فینال لیگ قهرمانان آسیا به طور کامل به تیم خدمت کنند. د) در زمان جدایی ، مبلغ صد و بیست هزار دلار که باید به باشگاه پرداخت شود.

10) درآمد باشگاه طبق قرارداد فی مابین ، مطابق با بازپرداخت مبلغ پرداختی ، دریافت شده توسط باشگاه و پرداخت های غیر باشگاهی تا اواسط فصل ، به 380 هزار دلار خواهد رسید.

11) جای تأسف است که افرادی هستند که در این زمینه می نویسند یا صحبت می کنند و از کلمات پوچ استفاده می کنند ، که آنها مسائل باشگاه را نمی دانند و فقط آرزو دارند که برای از بین بردن باشگاه برای رسیدن به اهداف و مقاصد مغرضانه تلاش کنند. پرده های خود را دراز کنید.

12) باشگاه پرسپولیس هرگز به بازیکن خاصی وابسته نبوده است و در این فصل افرادی که در رد و بدل شدن ، در بازی های لیگ قهرمانان آسیا و ابتدای فصل جذب شده اند ، ارزش های خود را به خوبی نشان داده اند و جدایی بازیکنان تأثیرگذار است. ندارید و ندارید. علاوه بر این ، در سال جاری 9 عضو جدید به باشگاه اضافه شده اند و هیچ کمبودی در این زمینه وجود ندارد.

13) در صورت بررسی دقیق ، ترکیب بازیکنان پرسپولیس در سالهای اخیر بسیار تغییر کرده است ، اما توانایی تیم نه تنها کاهش نمی یابد ، بلکه برتری آن نیز افزایش می یابد.

14) به هر دلیلی ، تمام بازیکنانی که رفته اند نمی توانند پیشنهاد یک باشگاه خارق العاده خارق العاده و غیر قابل تصور را رد کنند و به هر روشی و در هر زمان حاضر شده اند ، اما پرسپولیس همچنان محکم ، قدرتمند و مسلط است. او به راه خود ادامه می دهد.

15) کلیه عوامل باشگاه از جمله بازیکنان ، کارکنان و مدیران باشگاه ها مصمم هستند که با حمایت قاطع هواداران پرشور و محبوب باشگاه ، تمام تلاش خود را برای کسب پنجمین عنوان پیاپی در لیگ داخلی و سال آینده در لیگ قهرمانان آسیا انجام دهند.

258 41

دکمه بازگشت به بالا