ورزشی

بیانی: نیم‌فصل دوم سخت است چون دروازه‌ها کوچک می‌شود

مربی هواداران می گوید کسب امتیاز در نیم فصل دوم سخت است زیرا تیم ها سخت تر گل می زنند و نمی خواهند امتیاز بدهند.

به گزارش اخبار ورزشی، شاهرخ بیانی مربی تیم فوتبال پس از برتری یک بر یک تیمش مقابل ذوب آهن گفت: تیم ذوب آهن بسیار قابل احترام است و ساختار و سن بالایی دارد. او فوتبال خوبی هم بازی می کند.

وی با بیان اینکه تیمش به گفته کارشناسان فوتبال کیفیت های خوبی را ارائه می دهد، گفت: اما این موقعیت برای تیم ما مناسب نیست. ما چاند بازی با باختیم یا چاند بازی را بایده می‌بردیم

سرمربی تیم در مقابل اظهارات تارتار گفت: عملکرد داور بسیار خوب است. او خیلی شجاعانه عمل کرد و تحت تاثیر هیچ تیمی نبود. به خاطر هدیه از شما متشکرم. البته سه صحنه مشکوک پنالتی به نفع تیم ما بود که بحثی نداریم و به کارشناسان داوری ارائه می کنیم. امروز 10 موقعیت گل داریم.

بيانيان كردن كرد: ما بازيكنان جوان زيادي داريم و بازيكنان جوان زيادي داريم. هيك غسهائي هم نيليم و كادرفني با شوجة ين فيرستد را اين بلاسترا به زمين و دل به اين بازيكنان جوان دريم. به نظر من بازی خوبی بود.

و در واکنش به کمبود هوادار که چقدر روی زمین تاثیر می گذارد، گفت: هواداران باید در ورزشگاه حضور داشته باشند. زیبایی فوتبال برای تماشاگران است. هیجان ایجاد می شود. متاسفانه امسال تماشاگر نبود و امیدوارم در نیم فصل دوم شرایطی فراهم شود که تماشاگران به ورزشگاه بیایند. زمینـهای بازی ما کاکتی کہوبی دهدید

وی گفت: تیم ها نزدیک به هم بازی می کردند و هیچکس نمی توانست تشخیص دهد کدام تیم قوی ترین تیم است. بازی ها بسیار نزدیک است و فکر می کنم نیمه دوم سخت تر است زیرا گل ها کوچک هستند و هیچ تیمی نمی خواهد گل بزند و شکست بخورد.

مربی تیم فوتبال هواداران درباره برنامه تیمش برای فصل نقل و انتقالات گفت: از اول فصل تمام تلاشمان این بود که روی جوانان سرمایه گذاری کنیم و الان هم داریم بازی می کنیم و از آنها راضی هستیم چون آنها. روز به روز در حال بهبود هستند. در نیمفصل همه می‌کھیں اگر تیمی بازیکنان خوبی داشته باشد که نمی دهد. تیم شش، هفت مهاجم دارد، اما خیلی از تیم ها مهاجم کم دارند. با این شرایط هیچ امکانی برای جذب مهاجمان خارجی نداریم. فکر نمی کنم در نیم فصل دوم تغییرات زیادی ایجاد شود.

بیانی تاکید کرد: خیلی از جوانان برای بازی در تیم ما دعوت می کنند. من هنوز الهام گرفته ام و به بازیکنان جوان اعتقاد دارم. چیزی که می خواهیم به جوان ها میدان بدهیم. همه تمتیاز اما ما از جوانـکرامی رازید شد

وی درباره هدف تیمش در جام حذفی گفت: خوشبختانه سرمربی ای به نام ساکیت الهامی داریم که پرافتخارترین مربی سال های اخیر است و تلاش می کنیم در جام حذفی به عنوان قهرمانی دست پیدا کنیم. با سه برد می توان چهار بازی را برد. ما تمام برنامه هایمان را برای جام حذفی گذاشتیم.

مربی هواداران درباره لغو بازی های جوانان به دلیل آلودگی هوا و برگزاری لیگ برتر گفت: ای کاش زمانی که جام جهانی بود لیگ برتر را برگزار می کردیم و از این دو ماه استفاده می کردیم. کیلی از بازیکنان ما را لجیونرها شرکت میدادند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا