ورزشی

تارتار: باید مقابل تیم‌های میانه جدولی هم با انگیزه باشیم

سرمربی ذوب آهن می گوید تیمش باید به اندازه مقابل تیم های بالای جدول هیجان انگیز ظاهر شود.

به ايسنا به تصوب اهن و سفاهان امروز (دوشنبه) در فاختر فخم فخم ليج برتر فولاد در داربي اصفهان به تساوي يك بر يك رشيند.

مهدی تارتار سرمربی ذوب آهن در برنامه گفتگو پس از بازی گفت: بازی زیبایی بود. درسته که دو تا گل داشت ولی میتونست گل های بیشتری هم داشته باشه. هر دو تیم برنامه داشتند و از حملات سریع خود استفاده می کردند. فکر کردم بازی شطرنج است. از بازیکنانم تشکر می کنم. وقتی همه جوانب را در نظر بگیرید و بودجه دو تیم را در کنار هم قرار دهید، ارزش ماشین بازیکنان مشخص می شود. مقابل تیم مدعی سپاهان چه کردیم؟ می خواستم اصفهان بمانم. چه قرعه سختی در پنج هفته گذشته داشتیم.

وی افزود: تیم به شخصیت لازم دست یافته و نه تنها خوب بازی می کند، بلکه خوب بازی می کند. من هم به تیم سپاهان تبریک می گویم، امیدوارم در آینده موفق باشد. صحبت با تیم های دیگر کار درستی نیست. من مربی تیم هستم و تمرکزم روی تیمم است. با این حال هر دو تیم تیم های خوب و باکیفیتی هستند. در جدول رده بندی جایگاه خوبی داریم. سعی می کنیم هفته آینده بازی کنیم.

سرمربی ذوبآهن به جو داربی اصفهان گفت: این حساسیت در این بازی بود. با اینکه مقابل تیم های مدعی هستیم اما انگیزه بالایی داریم. امیدواریم به جایی برسیم که در مقابل تیم های میانی جدول همین انگیزه را داشته باشیم و به این سطح از حرفه ای بودن برسیم. از هاودارانمان تشدر می‌نم که ما را تنها ننگذاشتند. از باشگاه هم بابت کاهش قیمت بلیت تشکر می کنم. هر دو طرف شرایط سختی را تحمل می کنند و باید به هر دو طرف حق بدهند.

همچنین مدیر رسانه ای سپاهان در ابتدای نشست خبری گفت: قیمت بلیت حق مسلمان هر باشگاهی است. باشگاه بر اساس فعل و انفعالات صورت گرفته قیمت را 30 درصد کاهش داد اما همین هواداران بلیت خود را نخریدند. نباید با کسی که 3 ماه در فوتبال بوده در مورد باشگاهی 54 ساله صحبت کرد. اگر مشکلی پیش می آمد، باشگاه سپاهان می توانست بلیت این دیدار را خریداری کرده و در اختیار هواداران خود قرار دهد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا