ورزشی

تارتار روی نیمکت فولاد؟ اصلاً به این مسائل فکر نمی‌کنم

سرمربی ملوان انزلی شایعات مبنی بر بر عهده گرفتن سکان هدایت فولاد خوزستان را رد کرد و گفت: تا روزی که با ملوان قرارداد دارم با تمام وجودم برای موفقیتش تلاش می‌کنم.

به گزارش اخبار ورزشی، مهدی تارتار در نشست خبری پیش از دیدار برابر مس رفسنجان اظهار کرد: بازی فردا برای هر دو تیم بسیار مهم است. با توجه به اینکه هر دو تیم بازی هفته قبل خود را واگذار کردند، مصمم‌اند که از شرایط بد خارج شوند. تیم مس از تیم‌های بسیار خوب با پتانسیل بالا، بازیکنان با کیفیت زیاد و کادر مجربش کار را برای ما سخت کرده است.

او افزود: برای مس هم بازی سخت است. ما امسال فوق‌العاده بودیم به‌ غیر از بازی هفته گذشته که غافلگیر شدیم و اشتباهات داوری هم در نتیجه بازی تاثیرگذار بود واقعاً فوتبال خیلی خوبی را به نمایش گذاشتیم.

سرمربی ملوان بیان کرد: اگر زمین مسابقه فردا که فکر می‌کنم خوب هم باشد مساعد باشد بازی زیبایی را از سوی هر دو تیم شاهد خواهیم بود و امیدوارم تیم کم‌اشتباه و برنده بازی ما باشیم.

تارتار درباره آمار تیمش در بازی‌های خارج از خانه و کسب دو برد، دو تساوی و یک باخت و اینکه تیم کم‌باختی در بازی‌های خارج از خانه بوده‌اند، گفت: عرض کردم ما امسال واقعاً خیلی خوب کار کردیم. از تدارک باشگاه گرفته تا مدیریت، همه برای موفقیت تیم همدل‌ایم؛ به خاطر هواداران پرشورمان؛ هوادارانی داریم که عاشقانه این تیم را دوست دارند. هر چه داشتیم و داریم برای موفقیت تیم می‌گذاریم و با تمام وجود بازی می‌کنیم. بازیکنان به این موضوع واقف‌اند و از بازیکنانم تشکر می‌کنم. بازی هفته قبل واقعاً غافلگیرکننده بود و ما غافلگیر شدیم و از بازی فردا ان‌شاءالله به روند خوبمان برگردیم. لازمه این روند خوب این است که بازیکنان کم‌اشتباه باشند.

او افزود: در فرصتی که داشتیم کاملاً روی نقاط قوت و ضعف مس کار کردیم. آنها تیمی هستند که مالکانه بازی می‌کنند و می‌توانند هر تیمی را اذیت کنند. اگر در دفاع خوب عمل نکنیم ممکن است روزنه‌هایی در خطوط دفاعی‌مان ایجاد شده و درددسرساز شود. ولی کار کردیم و ان‌شاءالله کم‌اشتباه باشیم و به هدفمان که کسب سه امتیاز است برسیم. چون می‌خواهیم با تیم‌های بالای جدول رقابت کنیم این چالش را بیشتر از رقابت با تیم‌های پایین جدول دوست داریم.

سرمربی ملوان انزلی درباره شایعات پیوستنش به نیمکت فولاد گفت: اصلاً به این مسائل فکر نمی‌کنم. این قدر از شرایطم در انزلی راضی هستم که در حال حاضر پیشنهاد رسمی به من نشده اما تمام تمرکزم روی ملوان است. دوست ندارم این شهر را با آن زیبایی‌هایش و هواداران عاشقش از خودم برنجانم. اصلاً دوست ندارم این اتفاق بیفتد و واقعاً تا روزی که قرارداد دارم با تمام وجودم برای موفقیت این تیم تلاش می‌کنم.

تارتار درباره محرومان و مصدومان بازی فردای تیمش نیز گفت: یکی – دو مورد مصدومیت جزئی هست اما خدا را شکر شدید نیست. محروم هم نداریم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا