ورزشی

تارتار: نباید در ته جدول دست و پا بزنیم/ خوشحالم داور پنالتی ما را برگرداند

سرمربی تیم فوتبال پیکان اظهار خوشحالی کرد که داور با بازگشت پنالتی در دیدار برابر زروب عدالت را در حق تیمش اجرا کرد.

به گزارش اخبار ورزشی ، مهدی تارتار ، سرمربی تیم فوتبال پیکان در نشست خبری پس از تساوی تیمش مقابل زروب اظهار داشت: این یک بازی فیزیکی بود و دو تیم برای پیروزی وارد بازی شدند. تیم ما بهتر شروع کرد و ما به گل رسیدیم. به دلیل عدم تمرکز سریع تساوی را پذیرفتیم اما توانستیم بازی را به خوبی سازماندهی کنیم و فرصتی به حریف ندادیم. در کل عدالت اجرا شده و من از بازیکنانم سپاسگزارم. مهمترین چیز اجرای عدالت است. تبریک به هیئت داوران برای شجاعت و شهامتشان ، خسته نباشید. آنها با بازگشت پنالتی حق تصفیه را از دست ندادند. من در طول بازی خیلی ناراحت شدم چون داور چهارم که خیلی از صحنه دور بود به داور گفت اما ظاهرا فیلم بازی را دیده بود و فهمیده بود صحنه پنالتی نیست.

وی ادامه داد: سلام به بازیکن ما حسین پورامینی که بازیکنی سالم ، تمیز و صادق است. او به داور گفت که دفاع Zovao با او سر و کار ندارد. پس گرفتن مجازات برای ما بسیار دشوار بود ، اما در پایان از اجرای عدالت خوشحال شدیم. از داور چهارمی که با او زیاد بحث کردم عذرخواهی می کنم. بعد از بازی از تیم داوری تشکر کردم.

تارتار همچنین درباره معرفی فناوری کمک داور ویدیویی به فوتبال ایران گفت: از روزی که VAR وارد فوتبال جهان شد ، من اصرار کردم که این سیستم به فوتبال ما اضافه شود. یک مربی تمام وقت کار می کند ، یک گروه 40 نفره تمام وقت خود را صرف موفقیت می کنند ، اما با یک سوت اشتباه همه آرزوها و اهداف آنها نابود می شود. برای چندمین بار بشدت از مسئولان عالی کشور می خواهم که این سیستم را وارد فوتبال ما کنند و سخت کار کنند تا باشگاه مجبور به انجام آن شود تا انشاالله از این پس تقصیر داور را نبینیم.

سرمربی پیکان در مورد مکالمه خود با رحمان رضایی نیز توضیح داد: این مکالمه شخصی است و مشکل خاصی وجود ندارد.

تارتارها همچنین در مورد هدف پیکان در این فصل اظهار داشتند: “قولی که به باشگاه دادم کار سختی است. من قول رتبه و مقام نداده ام اما انتظاراتمان از خودمان زیاد است. ما در این فوتبال شکسته ایم. من همچنین به بازیکنان گفتم که آنها باید از فکر دست و پا زدن در پایین جدول خلاص شوید. بازیکنان ما امروز تاکتیکی عمل کردند. من از آنها بخاطر اینکه به حریف فضایی نمی دهند تشکر کردم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا