ورزشی

تارتار: نتیجه بهتر از بازی زیباست/ از تراکتور پیشنهادی نداشتم

سرمربی پیکان می گوید که هنوز پیشنهادی از تیم تراکتور دریافت نکرده است.

به گزارش اخبار ورزشی ، مهدی تارتار ، سرمربی پیکان پیش از ظهر جمعه پیش از بازی تیمش مقابل آلومینیوم اراک در هفته ششم رقابت های لیگ برتر در یک نشست خبری گفت: بازی پیش رو برای تیم ما بسیار مهم است. از آنجا که میزبان هستیم ، اگر سه امتیاز بازی را بدست آوریم. وضعیت ما روی میز خیلی خوب بود. در حالی که این شروع فصل است و ارزیابی دقیق در برنامه غیرممکن است ، اما این موارد مهم هستند. خطیبی آلومینیوم را به لیگ برتر آورده و احترام کامل به تیمش دارد. او در بستن تیم خوب بازی کرده و یکی از مربیان بزرگ فوتبال است ، اما قطعاً ما در این مسابقه پیروز خواهیم شد. باید عاقلانه عمل کنیم تا بتوانیم در زمین پیروز شویم.

وی درباره استفاده از بازیکن تیمش ، مهدی شریفی ، گفت: “این بازیکن در چند هفته گذشته از بیماری کرونا ویروس قلب رنج برده است. این همچنین دارای مشکلات ITC است و اکنون برطرف شده است و ما اکنون از بازیکنان راضی هستیم. ما به نام او اهمیتی نمی دهیم و از هر بازیکنی استفاده خواهیم کرد که آماده است. مهدی یکی از بهترین بازیکنان ما است و امیدواریم که در بازی بعدی از آن استفاده کنیم.

تارتار در مورد فرصت هدایت پیکان گفت: “با توجه به وقت کمی که دارم ، با تمام توان ایستاده ام تا با توجه به شرایط کارم را با کارمندان فلسفی تغییر دهم. مهم نیست که از برنامه درسی عقب نمانم. خوب از یک بازی فوق العاده. ما باید نتیجه را با توجه به آنچه که داریم اندازه گیری کنیم و آن را اعمال کنیم.

از سرمربی بپرسید آیا تیمش می تواند سهمیه آسیا را کسب کند؟ وی گفت: “ما قولی به باشگاه ندادیم ، اما به خاطر مسابقات به پیشرفت خود ادامه دادیم. اگر بتوانیم در همه فینال ها موفق شویم ، هر اتفاقی می افتد.”

وی درباره عدم گلزنی در لیگ برتر گفت: تیم ها به گونه ای بسته شده اند که نیمی از آنها یکسان هستند ، تیم های دیگر برای قهرمانی و سهمیه می جنگند و کارآموزان نمی خواهند شغل خود را از دست بدهند. مهاجمان خوب کشورمان اکنون به خارج از کشور می روند و ما نمی توانیم بازیکنان خارجی را جذب کنیم و اگر در گلزنی مشکل داشته باشیم ، مناسب است.

تارتار افزود: هر مربی با توجه به آنچه که دارد از تاکتیک های خود استفاده می کند. ما باید از توانایی های بازیکن استفاده کنیم. یادم می آید وقتی که بیرانوند آن را دوباره شروع کرد همه از آن لذت بردند. پرتاب نادر محمدی همان است و چند بار دیگر طبیعی خواهد بود. سعی خواهیم کرد از این تاکتیک نیز استفاده کنیم.

وی درباره شرایط برنامه لیگ برتر می گوید: شرایط برنامه درست نیست. اکنون نمی توانید موقعیت تیم را ارزیابی کنید. چند هفته طول می کشد تا وضعیت تیم مشخص شود.

آیا تارتار توصیه ای برای تراکتور دارد؟ “من در حال حاضر از هیچ باشگاهی پیشنهادی ندارم و تمام تمرکزم روی تیم پیکان است و ما می خواهیم در نیم فصل موقعیت خوبی کسب کنیم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا