ورزشی

تامین تجهیزات کاروان ناشنوایان اعزامی به برزیل توسط کمیته المپیک

آخرین اطلاعات در مورد کیفیت اطلاعات ارائه شده توسط مشتری را بخوانید.

مهران تیشه گران در گفتوگو با اخبار ورزشی، اظهار کرد: طی بازدیدی که رضا صالحی امیری از اردوهای تیراندازی و کشتی فرنگی و آزاد ناشنوایان اعزامی به المپیک برزیل داشت، قول تهیه کلیه تجهیزات ورزشی کاروان اعزامی به بازی ها را به ما داد و تاکید کرد که هر کدام را انجام دهند. سرزمین مردگان ویران خواهد شد.

وی با اشاره به اعزام 80 ورزشکار در 8 رشته ورزشی دوومیدانی، تیراندازی، تکواندو، کاراته، فوتبال، جودو، کشتی و والیبال ساحلی به المپیک ناشنوایان در دو بخش و مردان، گفت: به خاطر بالا بودن هزینه ها تنها کسانی هستند که به المپیک اعزام می شوند. این شنز همان است که پیامش را فرستاد.

فدراسیون ناشنوایان همچنین میزان اعتبارات لازم برای برگزاری اردوها و اعزام کاروان به المپیک برزیل را در حدود 20 میلیارد عنوان کرد و افزود: امیدوارم با حمایت وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک این میزان اعتبارات برای تامین هزینه ها برای برگزاری اردوهای آماده سازی و آماده سازی بودجه انجام شود. من به مردم قول دادم که به حرف من گوش ندهند.

تیشهگران در پایان همچنین با افتتاح فدراسیون زمین چمن مصنوعی ناشنوایان در دهه مبارک فجر خبر داد و اظهار کرد: زمین چمن مصنوعی ناشنوایان 13 سال بود که به دلیل عدم جبران ناشنوایان تبدیل شد که با حمایت شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در زمین چمن سپس با چربی گاو و چربی و گاو و چربی گاو از دو طرف دروازه بیرون رفت.

یک دقیقه صبر کن

دکمه بازگشت به بالا