اقتصادی

تاکید استاندار تهران بر تسریع رفع مشکلات تعاونی امیرالمؤمنین پاکدشت

استاندار تهران بر تسریع رفع مشکلات تعاونی امیرالمؤمنین و کمربندی پاکدشت تاکید کرد.

به گزارش اخبار ورزشی، جلسه رفع مشکل تعاونی امیرالمؤمنین پاکدشت و کمربندی این شهرستان به ریاست علیرضا فخاری استاندار تهران، غراوی معاون هماهنگی امور عمرانی، کیهان مشاور و مدیرکل حوزه استاندار، اردستانی فرماندار ، بشیری نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی و مدیران استانی و شهرستانی برگزار شد. 

فخاری در این جلسه با توجه به وضعیت تعاونی امیرالمومنین شهرستان پاکدشت اظهار کرد: الحاق ۲۳۰ هکتار اراضی جهت پاسخگویی به مطالبات مردم مورد درخواست بوده منتها ۹۲ هکتار در شورای عالی معماری و شهرسازی مورد تصویب قرار گرفت. 

وی ادامه داد: درخواست مسئولان ۲۳۰ هکتار برای گسترش و بارگزاری‌های جمعیتی است، تا ضمن اصلاح تداخلات محیط زیستی زمینه برای الحاق به محدوده پاکدشت فراهم شود. 

استاندار تهران در ادامه با بررسی وضعیت کمربندی این شهرستان با توجه به درخواست‌های معارضین عنوان کرد: با توجه به تغییر کاربری و درخواست‌های مالکین املاک و اراضی مسیر اجرای طرح مبنی بر معافیت موضوع پرداخت ۸۰٪ قیمت کارشناسی تبصره یک ماده یک قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی ، از طریق استانداری وجهاد کشاورزی جهت پرداخت مطالبات مالکین پیگیری شود. 

بر اساس گزارش روابط عمومی استانداری تهران، فخاری همچنین بر لزوم رفع مشکلات موجود کمربندی در حوزه آب، برق و همچنین علائم ایمنی و غیره تاکید کرد تا این پروژه جهت کاهش بار ترافیکی در کوتاه‌ترین زمان افتتاح شود. 

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا