اقتصادی

​تاکید بر حمایت از اقتصاد و مردم در پایگاه بانک صادرات ایران در جشن ۲۲ بهمن

جشن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور پر رنگ و چشمگیر کارکنان و مدیران بانک صادرات ایران، مدیران وزارت امور اقتصادی و دارایی، مدیران شبکه بانکی، خانواده شهدا و مردم همیشه در صحنه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری آنا از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، پایگاه این بانک در جشن چهل‌ و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مجموعه ستاد گرامی‌داشت دهه مبارک فجر وزارت امور اقتصادی و دارایی با برپایی مراسم ویژه شاهد حضور وزیر و معاون وزارت امور اقتصادی و دارایی، اعضای هیئت‌مدیره و مدیران عالی بانک صادرات ایران، پدر شهید آرمان علی‌وردی و مردم شهیدپرور ایران اسلامی بود.

سید عباس حسینی، معاون بانک، بیمه و شرکت‌های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی در این مراسم، با قدردانی از حضور بانک صادرات ایران گفت: بانک صادرات ایران یکی از بانک‌های بزرگ کشور است که منشاء اثر و تحولات بزرگی در اقتصاد و نظام بانکی کشور است که اقدامات این بانک می‌تواند الگوی سایر بانک‌ها باشد.

وی افزود: بانک صادرات ایران مانند همه فرازهای انقلاب اسلامی در جشن سالگرد انقلاب نیز حضور مؤثری داشته که قابل تقدیر است.

امیر یوسفیان، عضو هیئت‌مدیره بانک صادرات ایران نیز با حضور در غرفه بانک در این مراسم با اعلام این خبر که بانک صادرات ایران در سال جاری رکورد پرداخت تمامی تسهیلات حمایتی در بخش قرض‌الحسنه را شکسته است، گفت: مجموعه بانک صادرات ایران جزئی از جامعه است. همکاران این بانک سهم بزرگی در پیروزی انقلاب و جنگ تحمیلی داشته‌اند و وظیفه داریم که همچنان سهم چشمگیری در گره‌گشایی از کار مردم داشته باشیم.

وی با اشاره به شرایط اقتصادی، افزود: وظیفه بانک صادرات ایران در این جنگ اقتصادی این است که همچون گذشته به طور ویژه به مردم  کمک کند.

یوسفیان تاکید کرد: بانک صادرات ایران بازوی سترگ دولت در عملیاتی کردن برنامه‌های بزرگ اقتصادی است و با تمام قدرت در کنار مردم است و امور اقتصادی مردم را تسهیل خواهد کرد. بانک صادرات ایران ایجاد اشتغال، رونق واحدهای تولیدی و گره‌گشایی از کار آحاد مردم، پرداخت تسهیلات خرد و وام‌های حمایتی به نحو مناسب‌تری انجام دهد تا سهمی در  قدردانی از مردم داشته باشد.

منصور شیخ‌الاسلامی، مدیر امور حوزه مدیریت و ارتباطات بانک صادرات ایران نیز در این مراسم، گفت: بانک صادرات ایران به عنوان یکی از بزرگترین بانک‌های کشور با تقدیم بیشترین شهدا به انقلاب و مردم و بیشترین تعداد خانواده‌های ایثارگران، مسئولیت سنگین‌تری را نسبت به نظام، انقلاب و ملت شهیدپرور ایران دارد و ما نیز به نوبه خود برای حفظ تمامیت ارضی کشور،  انقلاب، حمایت از رهبری و همه آنچه که این انقلاب طی این ۴۴ سال ارزش‌‌آفرینی کرده، مسئول هستیم.

وی افزود: ایران امروز یک کشور قدرتمند است و حضور مردم ثابت کرد که این انقلاب و رهبر معظم انقلاب تنها نیست و از پشتوانه مردمی برخوردار است و آرمان‌های شهدا هیچ‌گاه فراموش نخواهد شد.

محمدباقر عباسی‌نژاد، مدیر امور بازرسی بانک صادرات ایران نیز حضو پرشور و گسترده مردم را عامل موفقیت کشور در گذر از تنگناها و مقابله با استکبار جهانی دانست و افزود: بانک صادرات ایران با حمایت از واحدهای تولیدی و بنگاه‌های اقتصادی و همچنین عمل به مسئولیت‌ اجتماعی همگام با نظام بانکی ماموریت خود را به خوبی ایفا می‌کند و با امیدآفرینی و ایجاد روحیه نشاط در زندگی مردم، باعث شده تا فشارهای اقتصادی برای مردم کاهش یابد.

وی تاکید کرد: بانک صادرات ایران ‌وظیفه مهمی در حمایت از معیشت مردم دارد که این وظیفه علاوه بر بسترسازی تامین مالی زیرساخت‌های اقتصادی، با تمامی توان در حال پیگیری است.

علی‌رضا بیک‌وردی، مشاور مدیرعامل بانک صادرات ایران در امور ایثارگران نیز در این مراسم گفت: انقلاب اسلامی بارقه امیدی برای همه مستضعفان جهان بوده و اگر اتکا بر قدرت خداوند داشته باشیم، اگر متحد باشیم و به قول فرمایش امام راحل، وحدت کلمه داشته باشیم، امکان و قدرت غلبه بر استکبار وجود دارد.

وی یاد و خاطره همه رشادت‌ها و زحماتی که سالیان سال مردم این سرزمین، تحمل کردن و به دوش کشیده‌اند، را گرامی ‌داشت و افزود: آنچه که امروز متجلی است شوکت و عظمت و اقتدار کشور زیر پرچم سه رنگ مقدس جمهوری اسلامی است که همه افراد و سلیقه‌ها دلداده این پرچم هستند و به فرموده مقام معظم رهبری، ۲۲ بهمن امسال مظهر اتحاد و همدلی و اعتماد مردمی به یکدیگر است و این را با حضور پرشور خود ثابت کردند. این آینه تمام‌نمای حضور مردم، تذکری و یادآوری برای مسئولان است تا قدر مردم را بیش از گذشته بدانند و در راه خدمت به مردم از هیچ کوششی دریغ نکنند.

پدر شهید آرمان علی‌وردی نیز با حضور در جمع همکاران بانک صادرات ایران در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن، با قدردانی از حضور پرشور مردم در راهپیمایی سالگرد پیروزی انقلاب، حضور مردم را مایه استحکام انقلاب و همبستگی مردم دانست و گفت: اگرچه در راهپیمایی امسال، فرزند شهیدم آرمان در میان ما نیست اما «آرمان‌ها» همچنان هستند و در این مراسم جای آرمان را پر کرده‌اند.

در چهل و چهارمین جشن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پایگاه بانک صادرات ایران در مجموعه ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر با برپایی مراسم ویژه از جمله اجرای سرود توسط گروه بصیر و توزیع اقلام و هدایا میزبان مردم و مسئولان بود.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا