ورزشی

تا پایان امسال چند نشست برای بررسی عملکرد فدراسیون‌ها برگزار می‌شود

کرملو: تا پایان امسال چند نشست برای بررسی عملکرد فدراسیون‌ها برگزار می‌شود

مدیرکل دفتر نظارت و هماهنگی امور بانوان وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: در نشست هایی که با نواب رئیس فدراسیون های ورزشی برگزار می‌کنیم، نواب رئیس فدراسیون‌ها باید دستاوردهای ورزشی سال 1401 فدراسیون های مربوطه و برنامه های سال 1402 فدراسیون ها را جهت اعزام ها و مسابقات ارائه دهند.

به گزارش خبرگزاری اخبار ورزشی؛ پروین کرملو با اشاره به برنامه ریزی های انجام شده در راستای برگزاری نشست با نواب رئیس فدراسیون های ورزشی تا پایان سال جاری، گفت: این نشست ها به منظور بررسی عملکرد فدراسیون ها در سال 1401 و ارائه برنامه های سال 1402 فدراسیون های ورزشی در 7 دوره برگزار خواهد شد.

وی در ادامه خاطر نشان ساخت: همچنین فدراسیون ها موظف هستند با توجه به در پیش بودن بازیهای آسیایی هانگژو برنامه های خود را برای برگزاری اردو ها و بالابردن سطح آمادگی ورزشکاران جهت حضور در مسابقات را مطرح کرده و ما نیز در دفتر نظارت و هماهنگی امور بانوان وزارت ورزش و جوانان همکاری لازم را در راستای فراهم کردن شرایط ورزشکاران و کسب بهترین نتایج در مسابقات خواهیم داشت.

مدیرکل دفتر نظارت و هماهنگی امور بانوان وزارت ورزش و جوانان افزود: امروز اولین دوره از این نشست با حضور نواب رئیس فدراسیون های بیماران خاص، ژیمناستیک، ورزش های کارگری، وزنه برداری و قایقرانی در دفتر نظارت و هماهنگی امور بانوان وزارت ورزش و جوانان برگزار شد که در این نشست علاوه بر بررسی عملکرد فدراسیون ها، اهداف و سیاست های وزارتخانه در راستای پیشبرد ورزش بانوان به فدراسیون ها ابلاغ شد.

کرملو یادآور شد: در پایان جلسه ای نیز برای فدراسیون هایی که امکان حضور در تاریخ مقرر نشست خود را نداشتند برگزار خواهد شد.

انتهای پیام//






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

دکمه بازگشت به بالا