ورزشی

تباس: جذب ام‌باپه ضروری نیست

رئیس رقابت‌های لالیگا براین باور است که جذب ام باپه برای لالیگا ضروری نیست و بهتر است که مربیان بزرگی مثل مورینیو و گواردیولا به این رقابت‌ها برگردند.

به گزارش اخبار ورزشی، کیلیان ام‌باپه قراردادش را با پاری سن ژرمن تمدید نخواهد کرد و در آستانه جدایی از این تیم قرار دارد.

به نظر می‌رسد که ام باپه راهی رئال مادرید خواهد شد و با این تیم به توافق نهایی دست پیدا کرده است.

خاویر تباس، رئیس رقابت‌های لالیگا در گفت‌وگویی که با روزنامه اکیپ داشت به پیوستن ام‌باپه به رئال مادرید واکنش نشان داد.

او گفت: می‌دانم که ام باپه به دنبال جدایی است و رئال مادرید ۹۹ درصد فرصت جذب این بازیکن را دارد. من واقعا نمی‌دانم که آیا این انتقال نهایی می‌شود یا خیر. بدون شک جذب ام‌باپه خبری خوشحالی کننده برای رئال و فوتبال اسپانیا است چرا که او از بهترین بازیکنان جهان است. ام‌باپه، هالند و بلینگام سه بازیکن برتر حال حاضر فوتبال جهان هستند که قرار است دو بازیکن از این جمع در رئال بازی کنند.

تباس ادامه داد: جذب بازیکنان بزرگی مثل ام‌باپه انگیزه‌ساز است اما به نظرم ضروری نیست. من براین باور هستم که جذب مربیان بزرگی مثل گواردیولا و مورینیو مفید است. باوجود آن که ستاره‌های بزرگی مثل کریستیانو رونالدو و لیونل مسی و هم‌چنین نیمار از لالیگا رفتند اما این رقابت‌ها هنوز درخشش خود را از دست نداده است و نگاه‌ها به آن زیاد است. پیوستن ام‌باپه باعث می‌شود تا دوباره نگاه‌ها به لالیگا بیش‌تر شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا