ورزشی

تجدید میثاق وزیر ورزش وجوانان با شهدای گمنام خانه تکواندو – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، مراسم تجلیل از مربیان برتر جهان و دو تکواندوکاری که با رژیم اشغالگر قدس بازی نکرده بودند در محل فدراسیون تکواندو با حضور کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان، هادی ساعی رییس و اصغر رحیمی دبیرکل فدراسیون تکواندو، برگزار شد.

هادی ساعی در این دیدار اظهار داشت: شخص کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان علاقه مند به دیدار با مربیان و ورزشکاران تکواندو بود و باید از او بابت حمایت‌هایی که انجام می‌دهد، تشکر کنم. هاشمی به ورزشکاران و مربیان همه رشته‌های ورزشی اهمیت ویژه ای می‌دهد که این نشان از تجربه بالای او در عرصه مدیریت ورزش کشور است.

او ادامه داد: امیدوارم برگزاری چنین جلساتی بیشتر شود تا مربیان و ورزشکاران تکواندو با انگیزه بیشتری به موفقیت آفرینی ادامه دهند.

در ادامه این مراسم اصغر رحیمی دبیرکل فدراسیون تکواندو گفت: خدارا شکر در این مدت تعامل خوبی را با اصحاب رسانه داشته‌ایم و این عزیزان کمک‌های زیادی به ما کرده‌اند. فاطمه صفرپور و نیلوفر صفریان از مربیان باتجربه تکواندو بانوان ایران هستند که توانستند عنوان بهترین مربی جهان را از آن خود کنند.

او ادامه داد: کار کردن در رده نونهالان و نوجوانان بسیار سخت و دشوار است اما این دو مربی با دانش تکواندو کشورمان توانستند، بهترین عملکرد را در این دو رده داشته باشند.

رحیمی افزود: مبینا نعمت زاده بانوی تکواندوکارمان در دو مرحله از مسابقات با حریفی از رژیم اشغالگر قدس مواجه شد و اگر چنین اتفاقی برای او نمی‌افتاد تاکنون توانسته بود سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس را کسب کند. او اکنون سخت تمرین می‌کند تا در مسابقات قاره‌ای که اسفندماه برگزار می‌شود بتواند سهمیه المپیک را به دست آورد.

دبیرکل فدراسیون تکواندو افزود: در بخش مردان هم میرهاشم حسینی از ورزشکاران المپین ایران به حساب می‌آید و در المپیک ۲۰۲۰ توکیو حضور داشته و تنها مدال المپیک در تالار افتخارات او خالی است.

او تصریح کرد: میرهاشم حسینی با اینکه جوان است اما کوله باری از تجربه را دارد. لیگ تکواندو چه در بخش دختران و چه پسران لیگ پویایی دارد. میرهاشم هم در مسابقات جهانی به قرعه بدی برخورد کرد و پس از این موضوع با قدرت در کنار سایر تکواندوکاران قرار گرفت و به روحیه دادن به آنها پرداخت.

رحیمی در پایان خاطر نشان کرد: تمرین تیم ملی مردان از روز گذشته آغاز شده و تمرین تیم بانوان هم از روز شنبه برای مسابقات پیش رو آغاز خواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا