ورزشی

تحمیل اندیشه‌های انحرافی به وحدت مسلمین آسیب می‌زند

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا از بیرجند، سید محمود هاشمی در جلسه بررسی نقش وحدت در شکل گیری تمدن اسلامی که با حضور جمعی از روحانیون شیعه و سنی جنوب برگزار شد. استان خراسان در دانشگاه آزاد بیرجند، گفت: آنچه در وحدت مسلمانان وارد شده تحمیل افکار بدعت آمیز به اهل سنت و شیعه است. اساتید دانشگاه می توانند نقش ارزنده ای در تقویت تاثیر کلام خود داشته باشند. وحدت اسلامی برای بازی کردن.

وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر ضرورت تحکیم مبانی وحدت اسلامی، افزود: همانطور که رهبر معظم انقلاب تاکید کردند، وحدت یک تاکتیک نیست؛ بلکه اصل و وظیفه قرآن است. بسیاری از کاهش استکبار جهانی ناشی از وحدت ماست. دشمن همیشه به دنبال تفرقه است و ماموریت ما باید در گرو وحدت باشد. زیرا برخی از تفاوت های فکری را باید در بسیاری از شباهت ها نادیده گرفت. تحکیم وحدت اسلامی یکی از مهمترین نیازهای مورد تاکید مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب.(ادامه مطلب)

تحمیل افکار نادرست به وحدت مسلمین آسیب می رساند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بسیج گفت: در استان خراسان جنوبی همزیستی بسیار خوبی بین شیعه و سنی وجود دارد و این همزیستی خالصانه یقیناً پایه وحدت اسلامی را تقویت خواهد کرد.

به گزارش آنا، در این نشست جمعی از اساتید حوزه و دانشگاه شیعه و سنی سخنرانی کردند.

انتهای پیام/4121/4062/

دکمه بازگشت به بالا