ورزشی

تحولات حقوقی در پرسپولیس کلید می‌خورد؟/عکس

به گزارش خبرگزاری اخبار ورزشی و به نقل از روابط جامعه انجمن حقوق ، تفاهم نامه همکاری بین انجمن حقوقی ورزش و باشگاه ورزشی و ورزشی تخت جمشید به امضا رسید.

در جلسه با حضور جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ، حسین پور شرفشاد ، نماینده حقوقی ، شکوری معاون اجرایی رئیس جمهور و حسینی مدیر روابط بین الملل باشگاه پرسپولیس و حمید باقرنیا رئیس انجمن حقوق ورزش ، امیرحسین شادمانی ، دبیر و ملا ، رئیس کمیته کمک قضایی. به منظور ارائه مشاوره خاص در مورد قانون ورزش و برگزاری دوره های آموزشی ، ورزش با باشگاه پرسپولیس امضا شد.

سمیعی ، مدیرعامل پرسپولیس ، با استقبال از این همکاری گفت: امروز یکی از مهمترین الزامات باشگاههای ورزشی توجه به حقوق ورزشی است که با تأسیس انجمن حقوقی ورزش ، دستیابی به این مهم نیز بیشتر خواهد شد. ما آماده همکاری با یکدیگر برای افزایش آگاهی حقوقی جامعه هدف هستیم و در حد توان خود در این راستا گام برمی داریم.

حمید باقرنیا ، رئیس اتحادیه حقوق ورزش ضمن تشکر از حسن توجه مسئولان باشگاه پرسپولیس به اهمیت گسترش و قرار دادن دانش در مورد قانون ورزش ، افزود: بین المللی با باشگاه پرسپولیس به عنوان اولین باشگاه ورزشی که تفاهم نامه همکاری امضا کرده است.

وی گفت: این انجمن می تواند در کنار باشگاه های بزرگی مانند پرسپولیس ، سریعتر و با کیفیت زمینه گسترش حقوق ورزشی را فراهم کند.

حسین پور شرفشاد ، نماینده حقوقی باشگاه پرسپولیس که از اعضای هیئت مدیره انجمن حقوقی ورزش نیز هست ، ضمن تشکر از مدیریت و اقدامات مدیرعامل این باشگاه ، اظهار داشت: کشور موفق و سربلند بوده و ما نیز امیدواریم تیم حقوقی فعلی که با اقدامات م itsثر خود تغییرات زیادی ایجاد کرده است ، به همکاری انجمن حقوقی ورزش افتخار بیشتری داشته باشند.

آیا تحولات حقوقی در تخت جمشید مهم است؟  / عکس

254 251

دکمه بازگشت به بالا