ورزشی

تدارک رسول خطیبی برای رویارویی با سپاهان – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، تیم فوتبال آلومینیوم اراک در اولین گام لیگ بیستم مقابل نساجی مازندران 3 بر صفر به میهمان خود باخت. پس از این شکست ، رسول خطیبی ، سرمربی تیم آلومینیوم استعفا داد و مدتی اراک را ترک کرد و از برخی مشکلات که بین او و اعضای هیئت مدیره باشگاه بوجود آمد شکایت کرد و به این تعهد عمل نکرد.

استعفای خطیبی در حالی صورت گرفت که برخی معتقد بودند برخی از مشاوران از حضور رسول خطیبی با کارشکنی ناراضی هستند و مخالفان خواستار گفتگو با دیگران یا افراد برای پیوستن به تیم به عنوان سرمربی شدند. این کار به جایی رسید که نارضایتی به سالن و مدیرعامل جدید باشگاه آلومینیوم سرایت کرد.

پس از جلسات متعدد مشاوران در مورد ایجاد سیاست های جدید در این باشگاه و بحث و گفتگو با مربی مستعفی ، سرانجام برخی از خواسته های رسول خطیبی برآورده شد و او دوباره به عنوان سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک به این تیم پیوست.

همچنین گفته می شود که در این مدت ، به درخواست خطیبی ، تغییراتی در ترکیب بازیکنان تیم فوتبال آلومینیوم و کادر اجرایی باشگاه ایجاد شده است. به عنوان مثال محسن ربیع خواه هافبک پرسپولیس در جریان این قرارداد با باشگاه آلومینیوم قرارداد بست. وی سابقه حضور در تیم های صنعت نفت آبادان و تراکتورسازی تبریز را دارد.

بر همین اساس ، سه فوتبالیست ایرانی دیگر نیز با عقد قرارداد به باشگاه آلومینیوم اراک پیوسته اند. محمد ایران پوریان کاپیتان سابق تراکتورسازی و بازیکن سپاهان پس از جدایی از تیم به آلومینیوم پیوست. جابر انصاری مهاجمان سابق استقلال ، فجر سپاسی ، سایپا و صبای قم نیز با حضور در تیم اراک برای حل مشکل حمله تیم با این باشگاه توافق کردند. مرتضی آقاخان بازیکن دیگری است که به دانش آموز رسول خطیبی اضافه شده است.

برخی از کارشناسان عقیده دارند که با توجه به شرایط مناسب خطیبی و قبول برخی از تعهدات وی توسط اعضای هیئت مدیره باشگاه و جذب و مشارکت برخی از بازیکنان برجسته فوتبال کشور به دانشجویان خطیبی ، امید است تیم های حاضر در لیگ بیستم فوتبال همانطور که باید باشد.

با این حال باید منتظر ماند تا ببینیم تیم فوتبال آلومینیوم اراک چگونه در مرحله دوم مقابل سپاهان اصفهان با ترکیب جدید شانس خود را امتحان می کند. البته باید به خطیبی فرصت داد. زیرا تیم فوتبال آلومینیوم پس از 18 سال انتظار اولین سال حضور در لیگ برتر را تجربه کرد و خطیبی فصل گذشته با این دلیل که سرمربی آلومینیوم بوده و توانسته این تیم را به لیگ برتر بیاورد ، تجربه و توانایی خود را در لیگ دسته اول نشان داد. .

در حال حاضر ، مشاوران باید خردمندانه از تنش های غیر فوتبالی پرهیز کنند تا فضای تیم آرام ، اسپرت و دور از حد باشد.

لازم به ذکر است دیدار آلومینیوم اراک و سپاهان اصفهان از ساعت 16:20 پنجشنبه 30 آبان ماه در اصفهان برگزار می شود.

دکمه بازگشت به بالا