ورزشی

تداوم صدرنشینی پورتو و گل نزدن طارمی/ استقبال از اتلتیکو با برد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، در یکی از دیدارهای هفته سیزدهم لیگ فوتبال پرتغال، تیم پورتو شب گذشته میهمان تیم پورتیموننسه بود که این دیدار با نتیجه 3 بر صفر به سود پورتو به پایان رسید.

مهدی طارمی مهاجم ایرانی از ابتدا در تیم پورتو حضور داشت. طارمی اگرچه در این دیدار گلی نزد، اما در دقیقه 75 پاس گل سوم تیمش را به اوتایو، دیگر بازیکن پورتو داد.

پورتو با این برد 35 امتیازی شد و بالاتر از اسپورتینگ (35 امتیاز) و بنفیکا (31 امتیاز) به صدرنشینی خود در لیگ پرتغال ادامه داد.

این هفتمین بازی متوالی است که طارمی برای پورتو گل نزده است اما تاثیرگذاری طارمی با کمک در این تیم ادامه دارد.

طارمی در حال حاضر در لیگ پرتغال 7 گل به ثمر رسانده و 5 پاس گل داده است که او را در زمره تاثیرگذارترین و مهم ترین بازیکنان پورتو قرار می دهد.

گلزن در پایان بازی دیشب پورتو میانگین نمره 6.7 را به مهدی طارمی داد و در این باره نوشت: برای تاثیرگذاری در تیم لازم نیست گل بزنی، طارمی همیشه در حرکت است و گاهی تلاش می کند. او یک پاس گل سوم را به اوتایو داد و با تعداد پاس گل های ارزشمند (شش پاس گل از جمله لیگ قهرمانان اروپا) با لوئیس دیاز برابری کرد.

پورتو با این برد خود را برای دیدار نهایی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا مقابل اتلتیکو مادرید اسپانیا آماده می کند. این بازی ساعت 23:3 روز سه شنبه هفته جاری برگزار می شود.

دکمه بازگشت به بالا