اقتصادی

ترامپ، سردمدار مجسمه‌های مضحک + تصاویر

از مدت ها قبل ساخت مجسمه از سیاستمداران و چهره های مهم تاریخ معمول بوده است ، اما وقتی یک سیاستمدار به شخصی منفور تبدیل شود ، مجسمه های تاریخی و دائمی وی ممکن است با مجسمه های مسخره ای جایگزین شود که انگشت مردم و رسانه ها شود. دونالد ترامپ به عنوان چهل و پنجمین رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا در خلال خلق مجسمه های مضحک در دوران تصدی خود پیشتاز بود.

به گزارش اخبار ورزشی ، دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا در طول زندگی سیاسی خود به سوژه مجسمه های زیادی تبدیل شده است کنده کاری هایی که گاهی او را برهنه و گاهی در توالت نشان می داد ، در نهایت باعث تمسخر فضای مجازی و رسانه ها شد.

در زیر ، برخی از مجسمه هایی را که تاکنون از دونالد ترامپ ساخته شده است ، بررسی خواهیم کرد.

ترامپ برهنه

در سال 2016 ، مجسمه های برهنه ترامپ در مکان های عمومی در سانفرانسیسکو ، لس آنجلس ، سیاتل ، کلیولند (اوهایو) و نیویورک ظاهر شدند. البته این مجسمه ها عمر کوتاهی داشتند. زیرا کارکنان آنها اعتراف کردند که مجسمه ها را به طور غیرقانونی در سراسر ایالات متحده به نمایش گذاشته اند.

البته این گروه ساخت مجسمه های ترامپ را متوقف نکردند و دو سال بعد مجسمه ای را به تصویر کشیدند که ترامپ را در سلول زندان نشان می داد.

ترامپ احمق است

در ژوئن 2019 ، مجسمه ای از ترامپ که روی توالت توالت طلایی نشسته بود ، در میدان ترافالگار لندن ظاهر شد. این سازه به ارتفاع پنج متر در اعتراض به سفر برنامه ریزی شده رئیس جمهور وقت توسط رئیس جمهور وقت و لقب “ترامپ احمق” ساخته شد.

این مجسمه صداهای متورم و اصطلاحات معروف و بدنام آن مانند “شما خبرهای دروغ هستید” ، “تبانی نکنید” ، “من یک نابغه هستم” و “شکار جادوگران” را بر زبان می آورد.

مجسمه احمق ترامپ

مجسمه اسیر

در سال 2019 ، توماس شلگل از مجسمه چوبی ترامپ در کشوری که همسرش ملانیا ، اسلوونی به دنیا آمد ، رونمایی کرد. این اثر هنری ما را به یاد رابطه عشق / نفرت بین ترامپ و مردم می اندازد. در این مجسمه دست ترامپ را مانند مجسمه آزادی می بینیم. در واقع ، این اثر دو بعد خوب و بد دارد. این مجسمه در سال 2020 سوزانده شد.

این اولین اثر هنری مجسمه ساز نبود. زیرا این مجسمه ساز برای ملانیا ترامپ اسکلت چوبی نیز ساخته است که وی نیز آن را آتش زده است.

ترامپ با عصای جادویی

این تندیس توسط تامی زگان در سال 2020 ساخته شده است. منتقدان از این اثر به عنوان “گوساله طلایی” با اشاره به ترامپ یاد می کنند ، که توسط برخی از طرفدارانش مورد ستایش قرار گرفته است. زیگان ، مستقر در کالیفرنیا ، مجسمه فایبرگلاس اصلی را خلق کرد اما نمونه های دیگری از مجسمه های برنز و فولاد را نیز ارائه داد. وی امیدوار بود که یکی از آنها در زمان ریاست جمهوری ترامپ برای همیشه در کتابخانه نصب شود.

ابتکار تندیس ترامپ

گروهی از مجسمه های طلایی ترامپ در سراسر ایالات متحده برپا شده است تا برخی از معروف ترین لحظات ترامپ را بازسازی کند. ابتکار مجسمه سازی به هنرمندان اجازه می داد تا دیدگاه های خود را درباره مشهورترین لحظات خودشیفتگی ، خودشیفتگی و نژادپرستی ترامپ ، که سرانجام در واشنگتن ، نیویورک ، پورتلند و اورگان نشان داده شد ، به اشتراک بگذارند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا