اقتصادی

ترامپ شبکه اجتماعی خود را راه‌اندازی کرد

به گزارش خبرگزاری بین المللی فارس ، دونالد ترامپ رئیس جمهور پیشین آمریکا عصر سه شنبه از راه اندازی شبکه اجتماعی خود “از روی میز دونالد ج. ترامپ” خبر داد.

ترامپ در یک ویدئو شبکه اجتماعی جدید را “مکانی برای گفتگو آزادانه و ایمن” توصیف کرد.

وی متنی را در پیام تصویری خواند: “در زمان سکوت و دروغ ، نور آزادی می درخشد”.

گفته می شود این شبکه اجتماعی فرصتی را برای رئیس جمهور سابق آمریکا برای ارسال پیام ، عکس و فیلم فراهم می کند.

طرفداران ترامپ می توانند محتوای وی را در شبکه های اجتماعی دیگر مانند فیس بوک و توییتر ارسال کنند. البته این شبکه اجتماعی به بازدید کنندگان شما اجازه نمی دهد به محتوای ارسال شده پاسخ دهند.

فاکس نیوز به نقل از یک منبع آشنا با شبکه اجتماعی جدید گفت: “این یک ارتباط یک طرفه است.” “این سیستم به ترامپ اجازه می دهد تا با طرفداران خود ارتباط برقرار کند.”

شبکه اجتماعی “از میز دونالد جی ترامپ” در حالی که فیس بوک قصد دارد تصمیم خود را برای تعلیق دائمی صفحات فیس بوک و اینستاگرام ترامپ در ساعات آینده اعلام کند ، کار خود را آغاز کرد.

در پی حملات مرگبار حامیان ترامپ در 6 ژانویه به کنگره ، توییتر ، فیس بوک ، اینستاگرام ، یوتیوب و اسنپ چت تصمیم گرفتند که تمام صفحات رئیس جمهور سابق را در این شبکه های اجتماعی مسدود کنند.

این شبکه های اجتماعی معتقد بودند که ترامپ از این شبکه ها برای ترویج خشونت استفاده کرده است ، ادعایی که رئیس جمهور سابق آن را رد کرد.

در حالی که ممکن است صفحات فیس بوک و اینستاگرام ترامپ به حالت تعلیق درآید ، توییتر اعلام کرده است که صفحه ترامپ در این شبکه اجتماعی برای همیشه مسدود شده است.

انتهای پیام


دکمه بازگشت به بالا