ورزشی

تراکتور تیم قابل پیشرفتی است/ با داور بازی اختلاف نظر داشتم

به گزارش شفاف، محمد ربیعی سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان پس از پیروزی تیمش مقابل تراکتورسازی در ضربات پنالتی در مرحله یک شانزدهم جام حذفی گفت: در کمتر از 2 هفته هر دو تیم دو بازی خوب انجام دادند. با یکدیگر. به بازیکنانم خسته نباشید می گویم. آنها کار خوبی کردند. در نیمه اول تراکتور بهتر از ما بازی کرد اما در ادامه تیم ما بهتر بازی کرد. ما چند بازیکن نداریم ترکیب ما با بازی های قبلی مقابل تراکتورسازی متفاوت است. خوشحالم چون در این بازی با بازیکنانی بازی می کنیم که هنوز جوان هستند و کیفیت خوبی از خود نشان می دهند. این نویدبخش آینده خوبی برای مس رفسنجان است. در ضربات پنالتی هم خوب بازی کردیم. تیم تراکتورسازی به دلیل سابقه ای که دارد برای من احترام زیادی دارد. من رشد تراکتور را می بینم و امیدوارم این تیم در آینده موفق شود.

وی درباره عملکرد دروازه بان تیمش در ضربه پنالتی گفت: دروازه بان ما در زدن پنالتی عملکرد خوبی داشت و تصمیم گرفتیم برای این ضربه وارد زمین شود و 3 روز دیگر باید بازی کنیم و تیم رقیب ما یک روز دیگر فرصت دارد. و من احساس کردم که ظلمی وجود دارد، اما می‌دانستیم که سازمان لیگ تحت فشار است و می‌خواهیم برنامه مسابقات جلو برود.

ربیعی افزود: در نیمه دوم مقابل تراکتور نمایش خوبی داشتیم و تراکتور عقب افتاد. در نیمه دوم بازی های بیشتری داشتیم و بهتر بازی کردیم. صحنه های مشکوکی بود اما من از صحنه دور بودم. داور یکی از بهترین داوران ایران است. من در برخی از اینینگ ها با داور مخالفم و داور در اخطار دادن به بازیکنان در زمین می تواند متفاوت عمل کند.

دکمه بازگشت به بالا