ورزشی

تراکتور هنوز برای صعود امید دارد/امروز بازیکنانم فوق العاده بودند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین رسول خطیبی بعد از ظهر امروز دوشنبه در یک نشست خبری بعد از “مسابقه او مقابل پاکاکور به خبرنگاران گفت:” این یک بازی پر فشار و سنگین است و ما تمام تلاش خود را کردیم تا پیروز شویم ، اما موفق نشدیم.

وی سپس ادامه داد: با برنامه ها و استراتژی هایی که داریم ، به اهداف خود رسیدیم. ما می توانیم در این بازی پیروز شویم و فرصت های خوبی ایجاد کنیم ، همچنین در حالی که نیمه اول پاکاکاک صاحب موقعیت شد.

خطیبی با نشان دادن اینکه به تیم خود افتخار می کند ، افزود: به تیمی مانند بهترین تیم آسیا فرصت گلزنی نمی دهیم. دفاع بالا خارق العاده ما داریم ، بازیکنان در حرفه ما خوب بازی کرده اند اما توپ ما به ثمر نرسیده است.

وی با تأکید بر اینکه پاکاکور را از مسابقات حذف کردیم ، ادامه داد: ما تحت تأثیر این و آن قرار نخواهیم گرفت و تا آخرین مسابقه تمام تلاش خود را می کنیم تا موفق شویم.

مربی تراکتورسازی که هنوز امیدوار است تیمش صعود کند ، گفت: “من امیدوارم که مسابقه بعدی بین نیروی هوایی و شارجه به نفع ما تمام شود ، زیرا آخرین بازی ما قطعاً فینال خواهد بود.”

خطیبی با اشاره به اینکه با تمام وجود در مقابل شارجه بازی خواهیم کرد ، گفت: اگر در بازی پیروز شویم ، شانس صعود خوبی خواهیم داشت ، امروز به برخی از بازیکنان خود استراحت دادیم تا بازی را از دست ندهیم.

وی بعدا درباره پاکاکور گفت: این تیم یکی از بهترین تیم های آسیایی است و ما با تمام توان و بالاتر مقابل این تیم بازی کردیم. خارق العاده ما

خطیبی همچنین درباره چگونگی بیرون آمدن تراکتور از گروه خود توضیح داد: “اگر مسابقه بین شارجه و نیروی هوایی به نفع تیم عراق تمام شود و ما مقابل شارجه پیروز شویم ، تیم اول را صعود خواهیم کرد ، اما اگر مسابقه امشب به سود شارجه ، ما این فرصت را خواهیم داشت تا تیم را شکست دهیم. “ما باید به عنوان تیم دوم صعود کنیم.

هم تیمی رسول خطیبی در تیم تراکتورسازی روز دوشنبه پنجمین بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا را مقابل پروویناکور انجام داد و با تساوی بدون گل موافقت کرد.

دکمه بازگشت به بالا