ورزشی

ترس از باخت دلیل عدم اعزام به گرندپری‌ها نبود/ تیم آماده‌ای نداشتیم!

در گفت‌وگو با اخبار ورزشی مترشد شد

هادی سعی: ترس از باخت دلیل نرفتن به جایزه بزرگ/ تیام علی ای نهدادیم!

رئیس فدراسیون تکواندو گفت :

هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو گفت: این مسابقات برای انتخاب تیم اعزامی به مسابقات جهانی مکزیک برگزار شد که هنوز ترکیب اصلی مشخص نیست و خوشبختانه شاهد رقابت خوبی در نسل جوان بودیم. اردوهای تیم ملی نیز در حال انجام است، چند اتفاق مهم در پیش رو داریم که امیدوارم بتوانیم نمایش خوبی در مسابقات داشته باشیم.

وی در خصوص انتخاب دبیر و نایب رئیس بانوان فدراسیون نیز گفت: انتخاب این دو پست باید زودتر اتفاق بیفتد، اما با توجه به اینکه شما در حال حاضر مشغول هستید، ما آنقدر سرمان شلوغ است که فعلا فرصتی برای تصمیم گیری نهایی نداریم. البته وزارت ورزش اصرار دارد که از مهروز ساعی برای پست معاونت استفاده کند، من هم علاقه ای ندارم اما مردم ساعی دوستان بیشتری برای انجام کارهای فنی دارند.

ساعی در پاسخ به این سوال که چرا در حوزه بانوان انتخابات برگزار نمی شود؟ در بخش بانوان دو نماینده در مسابقات جایزه بزرگ خواهیم داشت و تلاش می کنیم با کسب مجوز از تعدادی تکواندوکار که در اردو هستند اما هنوز 40 نفر خود را تکمیل نکرده اند، بتوانیم به مسابقات لبنان راه پیدا کنیم. رتبه بندی امتیاز اما البته بعد از گرندپری و مسابقات لبنان، انتخابی تیم بانوان را به همین ترتیب و با حضور داوران برگزار خواهیم کرد.

رئیس فدراسیون تکواندو درباره نتیجه احتمالی تیم ملی در گرندپری منچستر گفت: این مسابقه تدارکاتی برای مسابقات جهانی است، اکثر بچه های ما جوان و کم تجربه هستند، البته تعدادی هم داریم که قبلا در گرندپری شرکت کرده اند و امیدوارم بتوانیم نتایج خوبی بگیریم و امتیاز را از دست ندهیم.

سای در ادامه به عدم حضور کادر فنی در دو گرندپری قبلی به دلیل ترس از باخت گفت: واقعا به خاطر ترس از باخت نبود، بیشتر تیم ملی تجربه کمتری داشت و تصمیم گرفتیم به جای شرکت در این مسابقات در مسابقات قهرمانی آسیا و بازی کشورهای اسلامی شرکت کنیم، واقعا بچه ها نداشتند. شرایط حضور در جایزه بزرگ مثلا آرمین هادی پور که در سهمیه جایزه بزرگ مصدوم شد. این تیم در وضعیت مطلوبی قرار دارد، اگرچه گرندپری منچستر نسبت به مسابقات قبلی بسیار سخت تر است.

وی در پایان تاکید کرد: برای گرفتن ویزا خیلی زود اقدام کردیم، در پاریس که در پاریس بودیم هم با رئیس فدراسیون جهانی و هم با رئیس فدراسیون انگلیس صحبت کردم و چون در ایران سفارت نداشتند. زودتر از ما دعوت کرد این اتفاق افتاد و ایران اولین دعوتنامه مسابقات را دریافت کرد، اقدامات لازم از طرف ما انجام شده و امیدوارم بتوانیم بدون چالش خاصی در مسابقات شرکت کنیم.

خبرنگار: فریا جلیل خانی

انتهای پیام//





آیا این خبر مفید است؟

بر اساس نتایج 0 من موافقم با 0 رای مخالف

دکمه بازگشت به بالا