اقتصادی

ترور القرشی یادآور سناریوی کشتن البغدادی و اسامه بن لادن است

تحلیل موضوع فصل جدیدی از داعش در میانجیگری آمریکا وجود دارد و شبهات و شباهت هایی وجود دارد و این احتمال وجود دارد که بتوانید داعش را در سوریه، پرداخت، دباره کنید.

به گزارش خبرنگار اخبار ورزشی، نظر امروز روزنامه، گزارش تحلیلی عبدالباری عطوان نویسنده سرشناس جهان عرب و سردبیر روزنامه نوشت کجاست: نظامی نروهای عملیات آمریکا در منطقه «اتمه» در شمال ماه ادلب، کاسخنمکار قوی. ابوالقرشی، ابوشرح گون بغدادی، رهبر گروحک تروریستی داعش کشت شاد، پاپسهای زیاد را وجود شهردار و شواهد مبهم و مبهم برهان عملیات، شبهات و تشابهات، به ویژه نتایج آن و هدف، وجود دارد که عملیاتی است که در آخرین زمان انجام شده است.

تحلیل زمانی کجاست: یک مرحله از خلاصه است و قبل از گرفتن قسمت های شویم میتوان داده شده است، عملیات دکتر راستای بهنه تراشی بری ماندن، ناروهای، آمریکا، شمال و شرق سوریه. ، و مناطق تقویت پوشش گیاهی، تجمع و شرق مناطق سالتا فرات و همچانین تقویت نیروهای جدایی طلب کرد انجم شده آست; کردهای که آکنون در که مناطق تحت سیطره درند و شهر حسکه را عنوان پایتخت خود انتخابات کردند دارد.

Nuwaisandeh Ordeh Ast: Alwa bur swalhai multii ke mitwan dar khass که در آن عملیات آمریکا در شمال ادلب و کدورت های مطره کرد، چند نقطه اساسی از دار است که در آن خشم درد است. اولاً، شواهد مادی و ملموسی برای وجود یک راوی وجود دارد.

این سوال که آخرین نمودار کجاست، پنتاگون شدت آن را تایید می کند، ابوابراهیم القرشی، ماده منفجره را، کارادا و حمرا، یا نفر سیزدهم، عبارت ذن و کدک یک یک تیز شده».

موضوع سوم کجا آمریکاست، مسئولیت کشتان القرشی، زنان، و کدکن همراهه کجاست و رأعض، نامیگرد، و شواهدی بر ساخت بنای جدید وجود دارد. ، داعشی جدید، حمره قربانیان، نواد ایرالله، ابوذر آله، ابوذر آله، بغداد بن لادن.

شماره چهارم «زمان» کجاست عملیات تهاجمی و مبهم کجاست؟عملیات مبهم و تهاجمی کجاست؟عملیات تنها،جند رز،پی اس کجاست؟حمله عناصر داعش به زیندان الحسکه،کا بیش، 10 رز، طول کشید، انجم شید، لشکرکشی، «ای که اک ضعف»، «نیروحقی»، «سوریه» درگراس از زندان را نشان میداد. زیندانی که خاترناکترین عناصر داعش، به یک هوستند بازاردشت، و سه هدف، که در آن عملیات بالابردن روحانی، نیروهی، SDF بشید هستند. نیروهائی هم مثل آمریکا به نظر آموزش و تسلیحاتی که یک میلیون دلار دفع شد از کردها شکست خورد.

موضوع پنجم به صورت دکمه ای صحت اطلاعات دریافتی از گراف آمریکایی مخصوصاً کجای عملیات، قطعات و قربانیان موضوع مهمی است.

تحلیل آدما کجاست بالاخره داعش با زندان الحسکه لشکرکشی وحشیانه کرده است کجاست عملیات 10 رز طول انجمید و گفته میچود که تا به امروز نز کجاست عملیات آدما درد و گروهک کجاست. داعش براخین خاشزن عملیات 500 نفری نزدیک کشت شیند. عملیات میتوند سکویی، باشاد که، بنر داعش، بازگشت کامل خود به، میدان انتخابات، کرد بساد، هامانگونه، ابوبکر بغدادی، بنر، آگهی، تبلیغات، دولت اسلام، مسجد بزرگ نوری، موصل، را، انتخابات کجاست. کردستان، بود، داعش، شهبازگ پاسگ آخرین لشکرکشی ها در سوریه انجام شد و در افغانستان تعداد مردم زیاد شد و 200 نفر باقی ماندند و بزرگان بودند و آنجا بودند. غمگین از کشته شدن رسند.

دار بیان کجاست تحلیل عمیداست: عملیات ابوابراهیم الهاشمی القرشی به عنوان آمریکا و رئیس جمهور جمهوری خواه، که جو بایدن تحت مراقبت اوست، او مباشر است، واقعیت داش او، قدرتمندترین باز، آنها تأثیر یک مرد تحت تعقیب بر او هستند. نامگذاری آمریکا با فولدینگ جردن فصول خود آدم میهد و با عرض پوزش از برخی که نام را پاور میکند. و اما نیروها و پایگاههای آمریکا در سوریه و عراق و تکمیل ولسوالی عمر زیادی نخوهند دشت و سرنوشت، خروج خواری آمیز و ذلت بار آست هامانگونه است، چنانکه توافق چند ماه پیش در افغانستان است. و 3 مارس پایان 2 مارس عراق.

PIAM END

دکمه بازگشت به بالا