ورزشی

ترکیب احتمالی پرسپولیس برای فینال/ تغییرات ناخواسته گل محمدی – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگاران آنلاین ، تیم فوتبال پرسپولیس شنبه آینده ساعت 15:30 در فینال لیگ قهرمانان آسیا مقابل اولسان هیوندای از کره جنوبی در ورزشگاه به میدان می رود. جنوب در قطر برگزار شد.

فکر نهایی هواداران پرسپولیس که بعد از دو نتیجه بد تیم در ابتدای این رقابت ، کمتر خوشبین هستند. شیوع بیماری ویروس کرونا قلب و تاخیر هشت ماهه این بازی باعث تغییر در لیست تیم برای نقل و انتقالات تابستانی شد.

قرمزها با 7 بازیکن جدید و جدایی علی علیپور ، مهدی ترابی ، علیرضا بیرانوند ، محسن ربیع خواه و محمد نادری مانند با تمرکز بر قطر ، موفق شده است مهمترین بازی فوتبال باشگاهی در آسیا را پس از 2018 ادامه دهد.

عیسی آل کثیر مهاجم پرسپولیس در این دیدار با دستور کنفدراسیون فوتبال آسیا در فینال لیگ قهرمانان شکست خورد تا بزرگترین حسرت را برای گل محمدی وارد کند.

همچنین وحید امیری و احسان پهلوان نتوانستند زیرا در دیدار نیمه نهایی کارت دریافت کردند مردم سفید تا پرسپولیس را در آخرین بازی سخت ترین بازی سال با کمترین بازیکن همراهی کند تاثیر گذار مقابل اولسان هیوندای از کره جنوبی.

یحیی گل محمدی امیدوار است حامد لک مانند بازی که در پرسپولیس انجام داده ، در طول مسابقه گلی دریافت نکند. وی همچنین به مجازات بازیکنانش در محوطه جریمه برای دادن پنالتی علاقه ای ندارد.

سید جلال حسینی ، محمد حسین کنعانی زادگان در قلب خط دفاع پرسپولیس حضور خواهند داشت. مهدی شیری در دفاع راست و سعید آقایی نیز در دفاع چپ بازی کردند.

برای حفظ مالکیت توپ در میانه میدان ، یحیی تصمیم گرفت از احمد نوراللهی و میلاد سرلک به عنوان هافبک دفاعی و فوتبالیست های بشار رسن استفاده کند. سیامک نعمتی و امید عالیشاه | آنها همچنین در ترکیب اصلی قرار می گیرند تا از بیرون دروازه اولسان را تحت فشار قرار دهند.

مهدی عبدی اولین انتخاب مربی پرسپولیس است که در فینال لیگ قهرمانان اروپا در راس خط حمله تیم قرار دارد. او که در رقابت های این فصل دو گل به ثمر رسانده است ، امید تیم به هدف تبدیل پرسپولیس به اولین تیم باشگاهی ایران است که قهرمان لیگ قهرمانان آسیا می شود.

دکمه بازگشت به بالا