ورزشی

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل السد قطر/ تیم گل‌محمدی به ثبات رسید – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگاران آنلاین ، تیم فوتبال پرسپولیس ساعت 17:10 فردا یکشنبه به مصاف یکدیگر می رود السد قطر در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مدرسه ورزشی اجوکیشن شهر برو

مردم سفید پایتخت که با 10 امتیاز گروه را رهبری کرد ، در مسابقه نهایی مرحله گروهی برنده شد شارجه | امارات باید چهار گل برای بهبود آمار خود در منطقه به ثمر برساند.

عملکرد ایده آل بازیکنان پرسپولیس در این دیدار باعث دیدار کادر فنی این تیم شد السد قطر نمی تواند به تغییر فکر کند.

حامد لک با وجود آسیب دیدگی از ناحیه کشاله ران ، توانست تیم را برای دیدار با دانشجویان هدایت کند ژاوی برای محافظت از دروازه قرمزها یک بار دیگر همراه باشید و سعی کنید چهارمین بار را ضبط کنید تمیز ملحفه خودتان در بازی پنجم باشید.

تنها نگرانی پرسپولیس مصدومیت اخیر سعید آقایی بود که باعث شد وی نتواند در تمرین گروه ریکاوری سرخ ها حاضر شود.

اگر سیامک نعمتی به دلیل مصدومیت نتواند در دفاع مناسب برای تیم بازی کند ، مهدی شیری و کنعانی زادگان جای او را می گیرند تا اینکه سید جلال حسینی بتواند به قلب خط دفاعی تیم برگردد.

قدرت تیز کردن و سرعت بالای هافبک ها و مهاجمان السد قطر مانند بغداد است برکت و اکرم عفیف کادر فنی را ساخته است مردم سفید برنامه ویژه آه تو برای کنترل تحویل عمیق به این بازیکن.

میلاد سرلک ، احمد نوراللهی ، بشار رسن و احسان پهلوان به همراه وحید امیری هافبک های پرسپولیس در این مسابقه هستند و در مرحله حمله پهلوان و امیری در خط حمله به عیسی الکثیر اضافه می شوند.

دکمه بازگشت به بالا