ورزشی

ترکیب نصفه و نیمه در هیات رئیسه فدراسیون شمشیربازی – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، طبق اساسنامه فدراسیون‌های ورزشی ترکیب هیات رئیسه فدراسیون‌ها متشکل از ۹ نفر است که البته این تعداد می‌تواند به ۱۱ نفر هم افزایش داشته باشد اما ترکیب قانونی حداقل باید در برگیرنده ۹ نفر باشد.

به جز رئیس، دبیر و دو نایب رئیس که از اعضای اصلی هیات رئیسه به حساب می آیند، کارشناسان خبره (۲ نفر)، خزانه دار، نماینده باشگاه‌ها (یک نفر) و نماینده استان‌ها (یک نفر) دیگر اعضای هیات رئیسه به حساب می آیند.

سپس رای‌گیری برای اعضای هیئت رئیسه برگزار شد و فضل‌الله باقرزاده برای پست نایب رئیسی با ۴۶ رای انتخاب شد

در انتخابات ۲۶ بهمن سال گذشته فدراسیون شمشیربازی که طی آن علیرضا پورسلمان با صد درصد آرا ریاست فدراسیون را عهده دار شد، طبق آئین نامه انتخاباتی فدراسیون‌ها رای گیری برای ترکیب هیات رئیسه بر اساس گزینه‌های پیشنهادی رئیس هم انجام شد.

این مرحله از رای گیری انتخابات سال گذشته منجر به تعیین دو نایب رئیس، کارشناسان خبره و خزانه دار شد اما در مورد نماینده استان‌ها و باشگاه‌ها جمع بندی لازم حاصل نشد.

لزوم تعیین این دو عضو هیات رئیسه فدراسیون، معرفی گزینه‌های پیشنهادی رئیس و اخذ رای اعضای مجمع است. با این اوصاف مجمع عادی و سالیانه فدراسیون شمشیربازی در سال جاری محور انتخاباتی هم خواهد داشت. البته هنوز زمان این مجمع مشخص نیست.

فضل الله باقرزاده و شیرین رضایی (نواب رئیس)، علی محمد عزیزی و مریم نیک طبع (کارشناسان خبره) و توحید فولادی (خزانه دار) در کنار علیرضا پورسلمان (رئیس) و محسن وحدانی (دبیر) اعضای فعلی هیات رئیسه فدراسیون شمشیربازی هستند.

دکمه بازگشت به بالا