ورزشی

تساوی استقلال و الاهلی عربستان در نیمه اول

دیدار استقلال ایران و الاهلی عربستان در نیمه نخست با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

به گزارش اخبار ورزشی ، در هفته اول لیگ قهرمانان آسیا و در گروه C ، دو تیم استقلال ایران و الاهلی عربستان به مصاف هم رفتند که در پایان نیمه اول با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

بازی در دقیقه اول بیشتر در میانه میدان بود اما در دقیقه 6 نتیجه بازی تغییر کرد. ضربه آزاد اعلام شده به سود استقلال بود که به ملیچ برخورد کرد ، وی پس از برخورد با مدافع حریف در محوطه جریمه توپ را به فرشید اسماعیلی زد و او با یک ضربه عالی توپ را وارد دروازه الاهلی عربستان کرد.

الاهلی عربستان بعد از این گل سعی کرد کمی حرکت کند تا جهت بازی تغییر کند اما آبی ها سرعت بازی را افزایش دادند و سعی کردند موقعیت های خوبی برای خود ایجاد کنند.

شاگردان فرهاد مجیدی تقریباً تا اواسط نیمه اول به گل رسیدند و سعی کردند با رسیدن به نیمه وقت حریف موقعیت هایی را برای خود ایجاد کنند اما تلاش استقلال برای گلزنی بیشتر بی فایده بود.

در دقیقه 22 بازی ، میترا بازیکن تیم الاهلی اولین موقعیت جدی تیم را ایجاد کرد اما ضربه این بازیکن با مداخله استقلال از پشت محوطه جریمه به بیرون رفت.

فشار تیم عربستان در ادامه بازی بیشتر شد و در دقیقه 25 بازی داور یک پنالتی برای الاهلی عربستان گرفت. 2 دقیقه بعد ، عمر سوما موفق شد از این پنالتی در بهترین روش خود استفاده کند و بازی را یکی یکی به تساوی بکشاند.

با این گل مسابقه متعادلتر شد و هر دو تیم در میانه زمین به کار خود ادامه دادند. هر دو تیم نیمی از فرصت برای نزدیک شدن به دروازه یکدیگر داشتند اما نتیجه بازی را تغییر ندادند.

در دقیقه 37 مسابقه فرشید اسماعیلی از پشت محوطه جریمه یک شوت به سمت دروازه الاهلی ارسال کرد اما این ضربه راهی برای دروازه حریف پیدا نکرد.

در پایان ، هر دو تیم در نیمه اول موفق به گلزنی بیشتر نشدند ، بنابراین بازی در نیمه اول با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

ترکیب استقلال: رشید مظاهری ، عارف غلامی ، سیاوش یزدانی ، وریا غفوری ، محمد نادری ، مسعود ریگی ، هراویه میلیچ ، سعید مهری ، فرشید اسماعیلی ، ارسلان مطهری و مهدی قائدی

سربازان الاهلی عربستان: محمد العویس ، عبدالباسط الهند ، محمد الفتیل ، معتاز هووی ، عبدالله حسون ، ادریس فتوحی ، نوح الموسی ، عبدالرحمان غریب ، میتریتا ، سلمان المعشر و عمر الصومه

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا