ورزشی

تساوی دربازی جنجالی به سود ایران/یک امتیازی که شرایط را تغییر داد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگاران آنلاین ، مسابقات مقدماتی جام جهانی در گروه اول با سه دیدار روز سه شنبه پیگیری شد که در آن تیم های ملی فوتبال ایران و کره جنوبی در ورزشگاه آزادی به تساوی یک بر یک دست یافتند.

تیم ملی فوتبال ایران با مهمانان شرق آسیایی خود که در بازیهای قبلی تمام امتیازات را کسب کرده بودند و قدرت حذف برنامه را داشتند ، تساوی کردند.

با این حال ، تیم اسکوچیچ توانست در بازی مقابل کره جنوبی با دو بازی متفاوت به بازی برگشت ، با یک گل از حریف خود عقب بماند و یک امتیاز از این دیدار حساس و سرنوشت ساز برای حفظ برتری کسب کند.

بازی جنجالی جالب به نفع ایران / نکته ای که شرایط را تغییر داد

در یک دیدار دیگر ، تیم ملی لبنان با نتیجه 3-2 سوریه را شکست داد تا سه امتیاز گرانبها را از این تیم بگیرد.

اما در سومین بازی تیم های ملی فوتبال امارات و عراق در ورزشگاه زابل دوبی به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی جنجالی 2-2 به پایان رسید تا تیم های برتر گروه از تساوی استفاده کنند.

دیدار امارات و عراق با تساوی به پایان رسید که امارات معتقد بود گل سوم آنها بی خطر است ، اما داوران آن را باور نکردند تا زمانی که نمایش تیم میزبان به پایان رسید و امتیازها تقسیم شد.

با این نتیجه ، تیم ملی فوتبال ایران همچنان با 10 امتیاز در صدر جدول رده بندی گروه اول قرار دارد و تیم ملی کره جنوبی با 8 امتیاز در مکان دوم قرار دارد.

بازی جنجالی جالب به نفع ایران / نکته ای که شرایط را تغییر داد

سوریه یک امتیاز پس از شکست مقابل لبنان باقی مانده و همچنان در رده ششم قرار دارد. لبنان با 5 امتیاز سوم شد و عراق و امارات با سه امتیاز چهارم و پنجم شدند.

در حالی که هنوز زمان و بازیهای زیادی تا پایان دوره مقدماتی باقی مانده است ، اما به نظر می رسد با شرایط فعلی ، تیم ملی سوریه شانس کمی خواهد داشت و تیم های ایران و کره جنوبی شانس اول و دوم برای صعود خواهند بود. این گروه.

دکمه بازگشت به بالا