ورزشی

تساوی پرحاشیه در اراک/ زور استقلال و آلومینیوم به‌هم نرسید

به گزارش اخبار ورزشی؛ دو تیم فوتبال آلومینیوم اراک و استقلال تهران از ساعت 20 امشب در هفته بیست و پنجم لیگ برتر به مصاف هم می روند و این دیدار حاشیه ای با تساوی بدون گل برای تقسیم امتیازات همراه بود.

در آغاز بازی بیشتر در میانه میدان بود و هر دو تیم سعی می کردند به دروازه یکدیگر نزدیک شوند. تیم منصوریان در دقیقه 5 با فرار حامد پاکدل فرصت خوبی برای باز کردن دروازه آبی ها داشت اما واکنش سید حسین حسینی مانع از گلزنی آلومینیوم شد. تیم آلومینیوم فشار بیشتری به خط هافبک استقلال وارد کرد اما دفاع آبی ها باعث شد بازی بدون گل پیش برود. آبی پوشان پس از فشار تیم حریف سعی کردند به دروازه حریف نزدیک شوند اما حمله نیمه دوم شاگردان مجیدی نتوانست استقلال را به گل اول برساند. پس از 3 دقیقه مکث در دقیقه 30 ، آبی ها در دقیقه 32 فرصت خوبی برای گلزنی داشتند اما ضربه مهدی قائدی با واکنش پورحمیدی ، دروازه بان آلومینیوم که به تیر دروازه برخورد کرد ، استقبال کرد. در دقایق پایانی اراکی سفید سعی کرد به محوطه جریمه استقلال نزدیک شود اما حمله این تیم بی نتیجه بود و در پایان نیمه اول بازی با نتیجه بدون گل به پایان رسید.

44

فرهاد مجیدی که از عملکرد تیمش ناراضی بود ، اوایل نیمه دوم فرشید اسماعیلی و احمد موسوی را وارد زمین کرد. در دقیقه 50 ، سید حسین حسینی با واکنش عالی ضربه معین عباسیان را مهار کرد. در دقیقه 66 محمد نادری به تیر دروازه میزبان برخورد کرد و ارسلان مطهری گلزنی کرد اما این گل آفساید اعلام شد. سپس بازیکن آلومینیوم عملکرد بهتری از خود نشان داد و موقعیت های نسبی را ایجاد کرد اما گل نزد. در پایان ، این دیدار با تساوی 0-0 به پایان رسید و استقلال در جایگاه سوم قرار گرفت و امتیازات خود را به 44 رساند. آلومینیوم که عملکرد بهتر از حد انتظار را در این فصل نشان داد ، به 37 امتیاز رسید.

داور: سیدمهدی سیدعلی

ترکیب شده آلومینیوم اراک: حسین پورحمیدی ، رامتین سلیمان زاده ، امیرمحمد هوشمند ، محمد ایران پوریان (69- مصطفی احمدی) ، سید مهدی حسینی ، اسماعیل شریفات (78- ​​جهانبخش ذبیحی طاهر) ، پوریا آریاکیا ، سعید باقرپاسند ، معین عباسیان (88- میثم طوقکی) حامد پاکدل (79- امید سینگ).

سرمربی: علیرضا منصوریان

ترکیب شده استقلال تهران: سید حسین حسینی ، عارف غلامی ، محمد حسین مرادمند (72- متین کریم زاده) ، سیاوش یزدانی ، محمد نادری ، محمد دانشگر (46- احمد موسوی) ، مهدی مهدی پور (46- فرشید اسماعیلی) ، آرش رضاوند ، مسعود ریگی ، مهدی قا و ارسلان مطهری (72- آرمان رمضانی).

سرمربی: فرهاد مجیدی

دکمه بازگشت به بالا