ورزشی

تسریع فرایند واگذاری استقلال و پرسپولیس

به گزارش شفاف به نقل از وزارت ورزش و جوانان، به منظور تسریع در روند واگذاری شرکت های فرهنگی ورزشی استقلال و پرسپولیس و محاسبه مسائل و چالش ها و اجرای آنها، جلسه ای بین دکتر قربان زاده معاون امور اقتصادی و دارایی وزیر ورزش و دارایی برگزار شد. رئیس سازمان خصوصی سازی، دکتر شکوهفر معاون حقوقی، امور مجلس و مناطق و فلاح مدیرکل حقوقی و املاک وزارت ورزش و جوانان در محل سازمان خصوصی سازی برگزار شد.

در این جلسه ابتدا دکتر شکوه فر به تشریح اهمیت تعیین تکلیف خصوصی سازی هر دو شرکت و چالش ها و اقدامات انجام شده در این خصوص پرداختند و سپس رئیس سازمان خصوصی سازی ضمن بیان اهمیت گنجاندن نمادها و ثبت در بورس به تشریح اهمیت پرداخت. و سازمان اوراق بهادار نیز برخی از افراد را اعلام کرد.

همچنین طرفین در خصوص نحوه و نوع تخلیه، مدیریت تخلیه و جلوگیری از هرگونه آسیب و عواقب قانونی و اجتماعی و همچنین مدلی که باید منتقل شود بحث و تبادل نظر شد.

در پایان مقرر شد وزارت ورزش و جوانان با هماهنگی سرخابی ها نسبت به تسریع در ارائه گزارش حسابرسی صورت های مالی منتهی به 31/4 الی 31/3/1300 اقدام و در اولین فرصت نسبت به برگزاری تجمع و ثبت نام اقدام نماید. صورتجلسه و آخرین تغییرات شرکت استقلال در سامانه ثبت نام. شرکت‌ها موظفند تکالیف و اقدامات لازم را برای رفع بند و نقص گزارش‌های حسابرسان و بازرسان قانونی شرکت در سال مالی گذشته تا اتخاذ تصمیم نهایی پیگیری کنند.

دکمه بازگشت به بالا