ورزشی

تسهیلات ترافیکی پلیس برای مراسم ارتحال امام (ره) اعلام شد

تسهیلات ترافیکی پلیس برای مراسم ارتحال امام (ره) اعلام شد

فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اشاره به تسهیلات ترافیکی که برای این روز در نظر گرفته شده است، گفت: پلیس از شروع تا پایان مراسم، امنیت کامل را در نقاط استقرار و تردد زائران بر عهده خواهد داشت.

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سردار کیومرث عزیزی، فرمانده انتظامی غرب استان تهران عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری مراسم سالروز ارتحال امام خمینی (ره) اظهار کرد: پلیس غرب استان تهران با همکاری تمام دستگاه‌های مرتبط و همکار، اقدامات خود را از ۲۰ روز گذشته شروع کرده و کمیته امنیتی و انتظامی ویژه‌ای با مشارکت پلیس‌های تخصصی و فرماندهان انتظامی شهرستان‌های تابعه در فرماندهی انتظامی غرب استان تهران تشکیل شده است.

وی گفت: تمام نیازمندی‌ها و اقدامات برای روز سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در نظر گرفته شده تا در بحث انتظامی و ترافیکی، پلیس غرب استان تهران بتواند آرامش، آسایش و امنیت و به‌ویژه تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه را برای زائران حرم مطهر در ۱۴ خرداد فراهم کند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران افزود: تلاش شبانه‌روزی نیروهای پلیس در راستای برقراری نظم و امنیت اجتماعی زائرین عزیز شرکت‌کننده در مراسم سی‌وپنجمین سالگرد رحلت ملکوتی بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی ایران و تکریم این عزیزان، همچنین برنامه‌ریزی لازم در جهت روان‌سازی ترافیک مسیرهای منتهی به حرم امام خمینی (ره) از مهم‌ترین برنامه‌های این فرماندهی است.

وی با اشاره به تسهیلات ترافیکی که برای این روز در نظر گرفته شده است، گفت: پلیس از شروع تا پایان مراسم، امنیت کامل را در نقاط استقرار و تردد زائران بر عهده خواهد داشت و پلیس‌راه، راهور و عوامل انتظامی این استان در ورودی‌ها و خروجی‌های شهرستان‌های غرب استان تهران با وجود اتوبان‌های تهران- قم، تهران- شهریار و اتوبان ساوه و جاده وهن آباد-رباط‌کریم در مسیرهای درون و برون‌شهری غرب استان تهران، پوشش انتظامی و ترافیکی را اعمال خواهد کرد.

عزیزی عنوان کرد: بیشترین زائران استان‌های هم‌جوار از شهرستان‌های شهریار، رباط‌کریم، بهارستان و اسلامشهر عبور کرده و پلیس غرب استان تهران، تمهیدات ویژه‌ای برای زائرین در نظر گرفته است.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران افزود: پلیس غرب استان تهران از ۲۴ ساعت قبل از آغاز مراسم در آماده‌باش کامل قرار دارد و این در شرایطی است که پوشش انتظامی و ترافیکی شهرستان‌های تابعه غرب استان تهران را به صورت کامل بر عهده خواهد داشت.

وی به شهروندان توصیه کرد: در تردد به حرم مطهر حضرت امام (ره) ضمن استفاده از پارکینگ‌های عمومی جهت پارک خودرو، لوازم و اشیای همراه خود را در خودرو جای نگذارند.

دکمه بازگشت به بالا