ورزشی

تشکر ایفانتینو از تاج برای حمایت از او در انتخابات فیفا

رئیس فیفا در پیامی خطاب به رئیس فدراسیون فوتبال کیشورمان، حمایت خود را از فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران برای حضور در انتخابات آتی فدراسیون جهانی اعلام کرد.

به گزارش اخبار ورزشی، در نامه جیانی اینفانتینو خطاب به رئیس فدراسیون فوتبال آمده است:

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال ایران

موضوع: پیشنهاد و حمایت از نامزدی رئیس فیفا

رئیس محترم، دوست عزیز، در حالی که کمی بیش از یک ماه تا شروع جام جهانی 2022 قطر باقی مانده است، از نامه حمایتی شما از نامزدی من برای ریاست فدراسیون فوتبال تشکر می کنم. عمیقاً تحت تأثیر افکار و مشاهدات شما قرار گرفتم و مطمئن باشید که اعتماد و اشتیاق شما را به یاد خواهید آورد. با توجه به انتخابات برنامه ریزی شده برای 16 مارس 2023، در هفتمین و سومین کنگره فیفا در کیگالی، رواندا، پیام شما به شما انگیزه می دهد تا ماموریت خود را در راس فیفا ادامه دهید. این ماموریت شامل ترویج فوتبال و جهانی کردن آن، تطبیق فیفا با دنیای در حال تحول، تسریع در توسعه فوتبال زنان و استفاده از قدرت فناوری برای بهره مندی از ورزش عزیزمان است. از طریق تیم ما، ما همیشه برای بحث، مشاوره و ارائه پروژه های جدید در دسترس شما هستیم که مطمئناً به پیشرفت بیشتر فوتبال در کشور شما کمک می کند. من می خواهم یک بار دیگر از حمایت شما تشکر کنم. برای شما، برای چالش های پیش رو، برای شما آرزوی موفقیت دارم و مشتاقانه منتظر دیدار مجدد شما هستم.»

به گزارش اخبار ورزشی، انتخابات فدراسیون جهانی فوتبال اسفند 1401 برگزار می شود و جیانی اینفانتینو دوباره نامزد ریاست فیفا شده است و مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال ایران نیز حمایت خود را از اینفانتینو اعلام کرده است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا