ورزشی

تصمیمات اشتباه کمر تیم ‌ملی را شکست/ زمانی باختیم که خودمان را علامه دهر فرض کردیم!

ناصر شهنازی در گفتگو با اخبار ورزشی

تصمیمات اشتباه تیم ملی را شبکت/ زمانی باختیم که کی را علامه دهر فرد کیدمید!

کارشناس ولیبال گفت: تیم ملی زمانی می گوید که بازی های تدارکاتی را کرپت جدی می کند.

تیم ملی والیبال ایران در مرحله یک هشتم رقابت های قهرمانی جهان با نتیجه 3 بر صفر مقابل برزیل شکست خورد و با عملکرد ضعیف از دور مسابقات کنار رفت.

ناصر شهنازی مربی والیبال در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری اخبار ورزشی درباره عملکرد تیم ایران در این دوره از رقابت های قهرمانی جهان صحبت کرد. چرا باید افکارمان را تغییر دهیم و برای شرکت در مسابقات و نتایجی که می گیریم به اصول خاصی پایبند باشیم؟ تیم ملی ایران زودتر در لیگ کشور به مقام هفتم دست یافت، تورنمنتی که به اندازه یک بازی تدارکاتی برای همه کشورها اهمیت دارد و در کل ماهیت این مسابقات مشخص است.

او اضافه کرد: تیم جوان نسبتاً خوب ظاهر نشد و نتیجه قابل دفاع بود. این مسابقات و نتایج چقدر بزرگ بود که در یک اتفاق این مکان را فراموش کردیم چون به لیگ ملت رسیدیم. همین موضوع باعث شد توقعات از تیم ملی بالا برود. تیم ملی با افزایش نتیجه یک تورنمنت کم ارزش در مهم ترین رویداد جهانی نتیجه گرفت و حالا می خواهیم فرار را توجیه کنیم و جلو برویم و این درست نیست.

کارشناس والیبال تاکید کرد: وقتی در جام جهانی هفتم شدیم باختیم و بعد در اینترنت کارشناسانی را که به نقاط ضعف تیم اشاره کردند احمق خطاب کردیم، وقتی باختیم وقتی بازیکنان خوبمان را جاه طلب خواندیم و آنها را از تیم کنار گذاشتیم، تیم ما بازی های تدارکاتی را جدی نگرفتیم اما ذهنیت خودمان را برای این بازی ها پرورش ندادیم. Valibal ma zamani bacht ke dost ra dushnem forz kerd.

شهنازی افزود: ملی پوشان با ترکیب قوی تر و کامل تری راهی مسابقات جهانی شدند اما نتیجه ای نگرفتند. آیا این نتیجه واقعا ارزش بحث دارد؟ مقابل آرژانتین پیروز شدیم چون تیم حریف اشتباهات زیادی داشت. شبانه آوردن هلند به کشور هم واجب است اما تیم فنی هم هست پس این بازی تشریفاتی است! وقتی کارشناس به نقاط ضعفش اشاره می کند، او را بی سواد و بی تجربه می خوانیم و خود را صاحب عصر می دانیم و نتیجه اش هم همین است.

وی در پایان گفت: هنوز هم می گویم که شانس برد مقابل برزیل را داشتیم چون دو بازیکن خوب در اختیار نداشتیم، مخصوصاً یکی از پاسورهایمان که می توانست کار را برایمان سخت کند، اما تصمیمات اشتباه کمر تیم ملی را شکست و باعث شد. حذف شود.

خبرنگار: فریبا جلیل خانی

انتهای پیام//

آیا این خبر مفید است؟

بر اساس نتایج 1 من موافقم با 0 رای مخالف

دکمه بازگشت به بالا