ورزشی

تصمیم تفصیلی کمیته استیناف در مورد تیم های سپنگ و پرسپولیس به طور رسمی اعلام شد

متن تصمیم کمیته استیناف به شرح زیر است:

به درخواست تجدیدنظر شرکت های فرهنگی و ورزشی فولاد مبارکه ، مختصراً با نام جوراب های کلوپ اصفهان ، در رابطه با طرح دعوی. 1239 ، مورخ 12/8/98 ، صادر شده توسط کمیته انضباطی فدرال ، نشان می دهد که تیم فوتبال بزرگسالان اصفهان 3: 3 باخت. صفر به نفع تیم فوتبال بزرگسالان پرسپولیس تهران و از پرداخت یک میلیارد و پانصد میلیون ریال جریمه و عدم فروش بلیط و حضور 50٪ مخاطبان خود در اولین بازی میزبان به دلیل حضور در زمین و بازی نکردن بازی مورخ 12/4/98 مقابل پرسپولیس ، تهران توضیحات مفصلی در مورد موارد فوق در تصمیم تجدید نظر با توجه به مطالب پرونده پرونده از جمله گزارش های داوران مسابقه ، نمایندگان فدرال ، تصمیمات وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی و فدراسیون فوتبال ، این رقابت بدون حضور مخاطبان برای جلوگیری از شیوع کرونا ویروس برگزار می شد. دفتر استاندار اصفهان و اداره کل ورزش و جوانان استان کلاب سپاهان میزبان این مسابقه بودند و این مطالعه را در بیانیه های طرفین به ویژه لایحه تجدید نظر دادگاه دیوان اصفهان ذکر کردند که به شرح زیر است:

1) شیوع تاج ویروس باعث شد وزارت بهداشت ، به عنوان سرپرست پیشگیری و کنترل بیماری ، تصمیم بگیرد در صورت عدم حضور تماشاگر ، یک مسابقه فوتبال برگزار کند ، در نامه شماره به فرماندار محترم اصفهان اعلام شد. 1553/00 مورخ 12/3/98. وی همچنین با اعلام همین سطح به مدیر استانی ورزش و جوانان و سرانجام به باشگاه فوتبال و مطابق ماده 1 آئین نامه لیگ برتر ایران و اولین مسابقه لیگ دسته یک که در 5/13/98 توسط آژانس فدرال تصویب شده و با رعایت قوانین آئین نامه مقدس جمهوری است. اسلام ایرانی یکی از وظایف کلیه باشگاههایی است که تصمیم می گیرند بدون تماشاگر بازی کنند تا سلامت خود را به دلیل وظایف و مقررات وزارت بهداشت حفظ کنند.

2) گزارش نماینده فدرال نشان می دهد که خروج تیم فوتبال از هتل به استادیوم به دلیل ازدحام جمعیت در هتل آنها به تأخیر افتاده است ، در این حالت و در اجرای بند 1 ماده 12 این قانون که حاکی از آن است که 30 دقیقه تأخیر از 16 تغییر می کند: 15 تا 16:45 و علیرغم اینكه طبق بند یك ماده 86 آیین نامه انضباطی باشگاه ، آنها موظفند همه اقدامات احتیاطی را در قبال تخلفات نظارتی و رفتارهای احتمالی انجام دهند و حداكثر تلاش را انجام دهند. برای کاهش تأثیر رفتار بد آنها قبل ، حین و بعد از مسابقه با مسئولان مسابقه و نیروهای انتظامی و امنیتی به دلیل حضور مأموران اجرای قانون در هتلی که در آن اقامت دارد باید به موقع برای استادیوم ترک کنند. اینکه تیم نتواند اتوبوس را برای عموم و مخاطبان سوار کند. انتظامی ، که تیم را تحویل اتوبوس هدایت می کرد ، آنها را پیاده کرد. ممکن است دقایقی و چند ساعت طول بکشد و در این حالت گزارش نماینده فدرال با توضیح مشکل اعزام تیم به ورزشگاه ، عدم تمایل تیم برای سوار شدن به اتوبوس را نشان می دهد.

3) برنامه شروع مسابقه رسمی طبق ماده 8 آیین نامه مسابقات ، 1:30 ساعت قبل از آخرین فرصت تیم برای حضور در ورزشگاه و نشان دادن لیست اسامی بازیکنان و 60 دقیقه قبل از تصویب لیست مسابقه توسط ناظران بازی است. لیست اسامی در بین رسانه ها منتشر شده است ، در حالی که باشگاه سپاهان هیچگاه لیستی از اسامی را ارائه نکرده است و اکنون مکانی برای گرم کردن بازیکنان در میدان است ، نه در کریدور استادیوم و با وجود فشار نمایندگان فدرال از حضور برخی بازیکنان در زمین. به منظور گرم کردن بدن برای ابراز تمایل عملی برای انجام بازی ، Soccer Club این یک سلب مسئولیت واجد شرایط است.

4) بند 2 ماده 12 قواعد بازی ، در صورت مشخص شدن تأخیر 30 دقیقه ای دوم و ارائه آن به برگزارکننده ، بعید به نظر می رسد که مورد اعتراض قرار گیرد ، ضمن توضیح عملکرد این باشگاه در تأخیر در تحویل به ورزشگاه و عدم حضور در بازی خارج از بازی خارج از بخش 12 پس از حضور استادیوم

5) مطابق ماده 96 قانون انضباطی ، اصول صحت و صحت کلیه موارد ذکر شده در گزارش رسمی بازی ، که هیئت فوتبال جزء آنها نیست ، مگر اینکه با دلیل قانونی در غیر این صورت اثبات شده باشد ، دلایل عدم صحت گزارش ناظر بازی است. وجود ندارد. علی الاح با توجه به اعتراض فوق الذکر باشگاه سپاهان ، در اعلام نتیجه بازی و پرداخت جریمه بدون نیاز به ورود ، طبق ماده 106 آیین نامه انضباطی ، تصمیم در مورد تصویب دادخواست پیشنهادی صادر و اعلام می شود. دستاوردهای باشگاه و کمک بینندگان از تماشای بازی های تیمی مربوطه در این بخش نقض و اعلام می شود.

این تصمیم نهایی است.

255 41

دکمه بازگشت به بالا