اقتصادی

تصویب اصلاحات نظام انتخاباتی آمریکا در مجلس نمایندگان

مجلس نمایندگان ایالات متحده لایحه مهمی را تصویب کرد که هدف آن اصلاح قانون انتخابات ارتش آمریکا “توسط مردم” با اکثریت آرا است و پیش بینی نمی شود در سنا تصویب شود.

به گزارش اخبار ورزشی ، مجلس نمایندگان ایالات متحده بار دیگر لایحه ای را با هدف اصلاح سیستم انتخاباتی ، رأی گیری و بودجه تبلیغات انتخاباتی تصویب کرد ، زیرا از 220 رأی و 210 رأی مخالف پشتیبانی می کند.

دموکرات ها با اعتماد به اکثریت شکننده خود در مجلس سنا برای تصویب نهایی قبل از تصویب در هر دو مجلس ، این لایحه را در ژانویه دوباره ارائه دادند.

گفته می شود این لایحه “دسترسی آمریکایی ها به نظرسنجی ها را گسترش می دهد ، از نفوذ پول کلان در سیاست می کاهد ، اخلاق را برای کارمندان دولت ارتقا می بخشد ، و اقدامات ضد فساد دیگر را برای پیشبرد دموکراسی و اهداف دیگر اجرا می کند.”

این لایحه خواستار اصلاح جامع سیستم فعلی است که از ایالتی به ایالت دیگر متفاوت است و منتقدین می گویند از موانع ناعادلانه رای گیری حمایت می کند. این لایحه شامل ثبت نام اجباری رأی دهندگان به صورت اجباری ، احیای حق رأی برای افرادی كه خارج از دادگاه محكوم شده اند و لغو قوانین شناسایی رأی دهندگان است كه به شهروندان اجازه می دهد سوگند وفاداری خود را در صورت عدم ارائه كارت شناسایی بشناسند. .

قانون مردم برای سال 2021 تکرار لایحه ای با همین نام برای سال 2019 است. در آن زمان ، مجلس نمایندگان ایالات متحده این لایحه را با گرایش های حزبی تصویب کرد ، اما فرصتی برای تصویب آن در سنا سابق تحت کنترل جمهوریخواهان نداشت.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا