اقتصادی

تظاهرات صدها فلسطینی در مرز نوار غزه برای حمایت از «بیت‌المقدس»

به گزارش گروه بین الملل به خبرگزاری آنلاین اخبار ورزشی ، رسانه های فلسطینی صبح روز یکشنبه گزارش دادند که صدها نفر از ساکنان نوار غزه در مناطق مرزی تظاهرات کرده و راهپیمایی کردند.

به گزارش خبرگزاری شهاب ، ساکنان نوار غزه در حال حاضر در مناطق مرزی برای حمایت از مردم قدس اشغالی و مقاومت آنها در برابر شبه نظامیان صهیونیست راهپیمایی های شبانه در مناطق مرزی ترتیب می دهند.

براساس این خبر ، سربازان اشغالگر اسرائیلی با شلیک موشک و بمب دود به سوی تظاهرکنندگان فلسطینی در مرزهای نوار غزه ، تعدادی از آنها را زخمی کردند.

به گزارش وب سایت تایمز اسرائیل ، در حالی که حدود 700 فلسطینی در نزدیکی گذرگاه مرزی کارنی تظاهرات می کردند ، ارتش رژیم صهیونیستی نیز از نوار غزه گاه به گاه موشک می زد.

شبکه خبری القدس همچنین گزارش داد که صدها نفر از ساکنان جابالیا در نوار غزه تظاهرات یک شبه برای حمایت از فلسطینیان در قدس اشغالی ترتیب دادند.

بر این اساس ، آنها از جناح های مقاومت خواستند تا در واکنش به درگیری در قدس اشغالی ، به شلیک موشک به مناطق صهیونیستی نزدیک نوار غزه ادامه دهند.

همزمان ، رسانه های عبری و خبرگزاری های فلسطینی گزارش دادند که هنگام سقوط موشکی در حوالی پایگاه نظامی صهیونیست ها ، آژیر خطر در شهر صهیونیستی نیریم به صدا درآمد. (جزئیات بیشتر)

تنش ها در سرزمین های اشغالی پس از آغاز ماه مبارک رمضان توسط جوانان فلسطینی به دلیل اقدامات ارتش رژیم صهیونیستی در جلوگیری از تجمع و برگزاری جشن های بزرگداشت این ماه مقدس در قدس اشغالی به ویژه در اطراف قدس آغاز شد. مسجد الاقصی با نیروهای صهیونیستی چندین بار ، درگیری ها تا عصر پنجشنبه بالا گرفت که درگیری بین دو طرف بالا گرفت و هلال احمر فلسطین از زخمی شدن بیش از 100 فلسطینی خبر داد.

شب گذشته ، اتاق مشترک جناح های مقاومت مستقر در نوار غزه ، در بیانیه ای اعلام کرد که “بیت المقدس و مسجد الاقصی خط قرمز و مقاومت در برابر فصل سخنرانی هستند.” تنها حدود 40 دقیقه پس از انتشار بیانیه ، منابع خبری از حمله موشکی شدید نیروهای مقاومت به شهرک های صهیونیستی اطراف غزه خبر دادند.

انتهای پیام /


دکمه بازگشت به بالا