ورزشی

تعطیلی تمرینات استقلال خوزستان با دخالت‌ چند لیدر!

اخبار ورزشی / خوزستان تمرینات تیم فوتبال استقلال خوزستان به دلیل دخالت چند نفر از افراد مرتبط با این باشگاه به مدت سه روز تعطیل شده است.

پس از کار سخت و با مشورت مسئولان استانی برای تیم استقلال خوزستان در لیگ یک و متقاعد کردن تیم ملی به ادامه کار در مسابقات ، سرانجام این سرمایه به دلیل فرصت های از دست رفته برای خوزستان و مسئولان باشگاه باقی ماند. ، به زودی وارد کار شد و انتخاب کرد سهراب بختیاری زاده به عنوان سرمربی و تمرینات تیمی از روز بعد آغاز شد.

به گزارش اخبار ورزشی ، اما تنها پس از چند روز تمرین تیمی ، به نظر می رسد برخی از سران تیم به دلایل مختلف مشکلاتی را ایجاد کرده اند و مسئولان باشگاه تصمیم گرفته اند تمرینات خود را تعطیل کنند و اکنون این تیم سه روز تمرین نمی کند ، وضعیت به این شکل است یک دیدار در این ماه فینال آغاز می شود.

به نظر می رسد با توجه به اینکه استقلال خوزستان طرفداران زیادی دارد و مردم خوزستان نیز با پیروزی این تیم خوش می گذرانند و اکنون منتظر بازگشت او به لیگ برتر هستند ، نهادهای امنیتی باید به این موضوع بپردازند و اینکه چرا برخی افراد مداخله کردند. در امور تیمی شرکت کنید تا مرکز استان در وضعیت بلاتکلیفی قرار نگیرد زیرا یک یا چند نفر نباید وظایفی را به عنوان رهبر به تیم محول کنند و هر بار که می خواهند تیم تمرین کند یا نحوه جذب بازیکن یا سایر موارد ، به دلخواه. ها ها.

همچنین شنیده شد مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان با توجه به حادثه ای که توسط چند تن از سران رخ داد ، به اداره کل ورزش و جوانان خوزستان اطلاع داده بود که در این شرایط نمی توانند فعالیت کنند و حتی درخواست فروش امتیازات تیمی را نیز کرده اند. به

استقلال اهواز نیز همین مسیر را طی کرد و با دخالت چند فرد نامناسب ، هرگز نتوانست مسیر مناسب را برای حرکت انتخاب کند و سرانجام تخریب شد و دیگر خبری از آن نشد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا