ورزشی

تعویض‌هایی که استقلال را مقابل سپاهان نگه داشت/ تدبیر درست مجیدی – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگاران آنلاین، تیم فوتبال استقلال در حساس ترین دیدار هفته دهم به مصاف سپاهان رفت و توانست با تک گل مدافعی به نام جعفر سلمانی این تیم را شکست دهد.

فرهاد مجیدی که در دقایق پایانی نیمه اول موفق به گلزنی و پیروزی در رختکن شد، می توانست در نیمه دوم با حملات بیشتری سپاهان را وارد زمین کند و در اوایل نیمه دوم تغییری هوشمندانه انجام دهد. اعزام جوان سبحان خاقانی به میدان تا ابتدا نیروها در میانه میدان به نفع آب متعادل شود. بسته شدن واقعا سنگین و دوم اینکه حضور روزبه چشمی باعث تقویت دفاع آبی ها شد بسته شدن خط حمله قوی سپاهان به دلیل وجود امتیاز، با تاخیر انداختن دست به دامان مدافعان استقلال شوید تا مدافعان فرصت بیشتری برای سازماندهی و تمرکز داشته باشند.

این اولین تعویض هوشمند مجیدی در بازی و سرمربی آبی هاست بسته شدن دقایقی بعد خط دفاع تیمش تغییر کرد و عارف آغاسی کارکشته را با محمد دانشگر جایگزین کرد تا شاگردان مجیدی در نبرد هوایی برتری پیدا کنند.

حضور چشمی و دانشگر در نیمه دوم مانع شد که حمله زهرآگین و از راه دور سپاهان در نهایت به گل و آبی تبدیل شود. بسته شدن آنها با کنترل بازی در نهایت می توانند 3 امتیاز این دیدار را به دست آورند و یکی از مهم ترین بازی ها را ببرند.

این پنجمین برد استقلال در این فصل بود و باعث شد این تیم با 20 امتیاز به فرم خوبی در جدول دست پیدا کند. آبی بسته شدن آنها در این فصل 10 بار به میدان رفته اند و با 5 برد و 5 تساوی بدون شکست کار خود را دنبال کرده اند.

دکمه بازگشت به بالا