اقتصادی

تغییرات مدیریتی در شهرداری تبریز

اخبار ورزشی/آذربایجان شرقی با ابلاغ شهردار تبریز شهرداران جدید مناطق دهگانه، معاونت‌ها، سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه شهرداری معرفی و یا به مدت یکسال در سمت خود ابقا شدند.

یعقوب هوشیار در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: عملکرد مدیران مجموعه شهرداری از اولین روز شروع به کار مدیریت جدید شهری ارزیابی شده و هدف از انجام تغییرات خدمت رسانی بهتر به شهروندان است.

وی افزود: تغییرات جدید شامل مناطق دهگانه، معاونت‌ها، سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه شهرداری است که تعدادی از مدیران جدید معرفی و برخی از مدیران در سمت خود ابقا شده‌اند.

وی ضمن قدردانی از تلاش شبانه روزی تمامی مدیران، کارکنان و کارگران مجموعه شهرداری در تحقق برنامه‌های پیش بینی شده و مصوب شورای اسلامی شهر ابراز امیدواری کرد مدیران جدید و همچنین مدیرانی که به مدت یکسال در سمت خود ابقا می‌شوند با روحیه و توان مضاعف خدمت رسانی به شهروندان و انجام پروژه‌های عمرانی و خدماتی را در برنامه کاری خود قرار دهند.

گفتنی است؛ با حکم شهردار تبریز حمید شاهوردی به مدت یکسال در شهرداری منطقه ۱ ابقا، موسی علیپور زنوزی به مدت یکسال در شهرداری منطقه ۲ ابقا، علی قاسمی عزیزآبادی به مدت یکسال سرپرست شهرداری منطقه ۳، هادی مقدم زاده به مدت یکسال در شهرداری منطقه ۴ ابقا، اکبر پورخردمند به مدت یکسال شهردار منطقه ۵، رضا جان فشان به مدت یکسال شهردار منطقه ۶، اصغر آدی بیگ به مدت یکسال سرپرست شهرداری منطقه ۷، حسین منیری فر به مدت یکسال سرپرست شهرداری منطقه ۸، هادی بدری به مدت یکسال شهردار منطقه ۹ و موسی زارعی نیز به مدت یکسال در شهرداری منطقه ۱۰ ابقا شد.

همچنین مظفر سلیمانی به مدت یکسال در معاونت مالی و اقتصادی شهرداری ابقا، محبوب تیزپاز نیاری به مدت یکسال در معاونت برنامه ریزی ابقا، پرویز عباس نژاد به مدت یک سال سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست، سامان احمدزاده به مدت یکسال در معاونت فنی و عمرانی ابقا، محمدرضا روشنی به مدت یکسال در معاونت حمل و نقل و ترافیک ابقا، امیر نصیربیگی به مدت یکسال به عنوان معاون و رئیس سازمان فرهنگی ابقا، سیاوش فتح اللهی به مدت یکسال معاون هماهنگی مناطق، جواد صدیقی به مدت یکسال معاون هماهنگی سازمان‌ها، محمد عزتی به مدت یکسال در معاونت شهرسازی و معماری ابقا شدند.

به گزارش اخبار ورزشی، به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، جلیل ابهری به مدت یکسال به عنوان سرپرست سازمان عمران شهرداری تبریز و محمد حسین زاده به مدت یکسال سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر منصوب شدند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا