ورزشی

تغییر اجباری شیرین در پرسپولیس برای فینال لیگ قهرمانان آسیا – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، تیم فوتبال پرسپولیس با پیروزی 3 بر صفر مقابل شهر مشهد خودرو دومین پیروزی خود در لیگ برتر را بدست آورد.

کادر فنی پرسپولیس برای دیدار با نماینده مشهد وارد میدان شد که در سه مسابقه اخیر تغییرات زیادی را تجربه کرده است.

مردم سفید پایتخت که به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کرده است ، با محرومیت عیسی الکثیر ، وحید امیری و احسان پهلوان به دلیل بازی در مهمترین بازی امسال ، فینال آسیا مواجه است.

بنابراین ، یحیی گل محمدی برای آماده سازی تیم خود تصمیم گرفت امیری و پهلوان مانند بازی قبلی پرسپولیس ، در بازی با شهر خودرو روی نیمکت بنشینند تا خط مورد نظر خود را برای فینال آزمایش کنند.

در بازی با شهرخودرو، امید عالیشاه | وی در ترکیب قرار گرفت تا بتواند این تیم را برای فینال آسیا آماده کند.

مردم سفید در حالی که با سه گل مقابل شهرخودرو آنها با به ثمر رساندن هفت گل پیروز شدند ، اما بی احتیاطی آرمان رمضانی و بشار رسن مانع از بهبود مناظر شاد بازیکنان شد.

یحیی گل محمدی در یک نشست خبری قبل از بازی با شهرخودرو وی اظهار داشت که نتایج لیگ برای او مهم است و اکنون اولویت او فینال لیگ قهرمانان آسیا است و ترکیب مورد نظر برای این بازی را در غیاب امیری و پهلوان آزمایش کرد تا تیمش را با آمادگی کامل به قطر و فینال آسیا بفرستد.

سرمربی پرسپولیس قصد دارد تیمش را با عدم حضور امیری و پهلوان در فاز تهاجمی آشنا کند تا هافبک تیم بتواند در ارسال پاس های کوتاه و طولانی تعداد خطاهای فردی را به حداقل برساند.

دکمه بازگشت به بالا