ورزشی

تقابل تفکرات تارتار و فکری برای رسیدن ساحل آرامش/ کار سخت سپاهان!

هفته بیست و چهارم رقابت های لیگ برتر فوتبال با دو مسابقه دیگر به پایان می رسد.

به گزارش اخبار ورزشی ، هفته بیست و چهارم رقابت های لیگ برتر فوتبال امروز (یکشنبه) با برگزاری دو دیدار در حالی به پایان می رسد که تیم نفت مسجدسلیمان میزبان تیم پیکان و فولاد به مصاف تیم سپاهان می روند.

روغن ماساژ سلیمان – پیکان؛ 19:50

تاکنون روغن های مسجد سلیمان و پیکان از نظر عملکرد شرایط نسبتاً مشابهی را تجربه کرده اند. محمود فکری دانش آموز پس از 24 هفته با 27 امتیاز یازدهم جدول است. این تیم با حضور محمود فکری به عنوان سرمربی مسجد سلیمانی توانست نتایج مطلوبی را کسب کند و شرایط خود را بهبود بخشد ، در این 7 هفته فرصت دارند موقعیت بهتری برای خود در لیگ برتر کسب کنند.

از طرف دیگر تیم پیکان علی رغم مشکلاتی که مهدی تارتار در این مدت از تیمش ابراز داشته بود ، حداقل موفق شد حساب خود را از تیمی که در رده های بالاتر بود جدا کند. پیکان با 27 امتیاز در رده دوازدهم لیگ قرار دارد اما در بازی های باقی مانده خود نمی تواند اشتباه کند ، زیرا در مسابقات لیگ برتر در هر زمان ممکن است جابجایی و اتفاقات غیرمنتظره رخ دهد و این بازی می تواند فرصتی برای پیگیری شاگردان تارتار باشد. تخیلات آنها. ساده کردن

فولاد – سپاهان؛ ساعت 20:00

این بازی احتمالاً یکی از جذاب ترین مسابقات لیگ برتر است. درگیری بین افکار محرم نویدکیا و جواد نکونام که زمانی در تیم ملی با هم بازی می کردند می تواند بر هیجان بازی بیفزاید. فولاد در حال حاضر با 34 امتیاز در رده ششم جدول رده بندی قرار دارد و با توجه به شکست رقبای سهمیه ، این مسابقه می تواند سکویی برای فولادسازان باشد تا بتوانند برای کسب این سهمیه راحت تر کار کنند.

مقابل سپاهان که یکی از اصلی ترین مدعیان قهرمانی است ، خود را برای پیروزی خارج از خانه در این دیدار آماده می کند. سپاهان اکنون با 48 امتیاز در رده دوم قرار دارد و با توجه به پیروزی پرسپولیس در دیدار برابر مس رفسنجان ، نوید کیا دانشجوی محرم باید در این بازی پیروز شود تا از حریفان قرمزپوش خود عقب نماند. همه این اتفاقات باعث شده تا سپاهانی ها در خانه فولاد سخت کار کنند و باید دید کدام تیم در این بازی به هدف خود می رسد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا