اقتصادی

تقدیر از عوامل فیلم آن سوی آسمان

در مراسمی که با حضور پدر شهید آقای امیر علی ذاکر حسینی. پدر شهید مهدی ذاکر حسینی و سردار محمد کوثری عضو کمیسیون فرهنگی مجلس، از عوامل فیلم کوتاه آن سوی آسمان تجلیل به عمل آمد.

این فیلم ماکتی از فیلم عملیات خلصه است که ضمن اشاره به موضوع مدافعان سلامت به فداکاری ۲۷مدافع حرم لشگر ۲۷ حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ می پردازد که با جانفشانی خود مانع سقوط یک شهر و آسیب به مردم غیر نظامی شدند.

در این فیلم شهنام شهابی، نیما هزارخانی، هامون هوشیار، محمدرضا کثیری، فرزانه صفایی‌فر، ونوشه واحدی، مها جفره، فاطمه دلف لویمی، حسنا کثیری به نقش آفرینی پرداخته اند.

فیلم کوتاه «آن سوی آسمان» به تهیه‌کنندگی، نویسندگی و کارگردانی سیامک چاردولی جهت شرکت در جشنواره‌های فیلم کوتاه تولید شده و امیر سیدی دستیار کارگردانی اثر را برعهده داشته است.

در این مراسم سردار کوثری با اشاره به جانفشانی‌های مدافعان حرم و نقش آنها در تامین امنیت ایران و کشورهای اسلامی منطقه اظهار داشت: مدافعان حرم از جان خود گذشتند تا بتوانند امنیت را برای این مرز و بوم و جبهه مقاومت تامین کنند.

وی با تاکید بر اینکه آنگونه که باید و شاید جانفشانی‌های مدافعان حرم در قالب فیلم و هنر معرفی نشده ساخت فیلم آن سوی آسمان را اقدامی ارزشمند دانست و خواستار افزایش توجه به این حوزه شد.

در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر از عوامل این مجموعه فاخر که با موضوع شهدای مدافع حرم تهیه و تولید شده تجلیل به عمل آمد.

46

دکمه بازگشت به بالا