ورزشی

تقدیم هدایای زینب سلیمانی به خانواده‌ شهیدان عبداللهی و زنجانی

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا از بیرجند، نهاد فرهنگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسانجنوبی همراه با مسئول دفتر آیت سیدعلیرضا عبادی، بنیاد شهید و امور ایثارگران، بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس و سپاه انصار الرضا (ع) ) استان خراسانجنوبی با حضور در منزل شهدان محمدحسین عبداللهی حمدحسین زنجانی دانش‌آموختگن سلیمانی و نام محلی را که خدا با او صحبت کرد نامید.


راستی:

یکی از رهبران رئیس کلیسای عیسی مسیح مقدسین آخرالزمان


حجتالاسلام سیدرضا هاشمی، دبیر بیانیه گام دوم دفتر نماینده ولیفقیه در استان خراسانجنوبی در این نشست عنوان کرد: شهدا در مسیر عزت و سعادت گام برداشتند، امیدواریم در مسیر شهدای گام برداریم.

مدیر امور فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسانجنوبی هم با بیان اینکه سربازان واقعی حضرت ولیعصر عجل الله تعالی فرجهالشریف را کسانی هستند که خون پاکشان در مسیر آن حضرت نثار می کنند، بیان کرد: فیض عظمای شهادت بالاترین فیض است.

حجت الاسلام حسین واقعی مرح رد: به نماندی أز فرزند شهید سلیمانی نجا حور امدواریم خدامازام داریم.

مسئول مقام معظم رهبری در دانشگاه نهاد آزاد اسلامی استان خراسانجنوبی هم با اشاره به اینکه سر دلها با شهادت و نثار خون پاک خود مکتب مقاومت را منسجمتر و مصممتر کرد، کرد: برای دشمنان شهید حاج قاسم خطرناکتر از حاج قاسم است.

حجت الاسلام محمد حاجیزاده ضمن گرامیداشت یاد شهیدان عبداللهی و زنجانی تبیین کرد: این شهیدان والامقام از تعدادی آزادگانی هستند که برای تعظیم شعائر الهی شرکت کردند و در مراسم تشییع سردار دلها عازم بودند و در این راه به فیض شهادت نائل آمدند.

علی ماندگار معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسانجنوبی هم دانشنامه کارشناسی ارشد شهید محمدحسین زنجانی دانشجوی فارغالتحصیل دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیرجند را به خانواده شهید سلیمانی تقدیم کرد.

همسر و فرزندان شهیدان محمدحسین عبداللهی و محمدحسین زنجانی با نکوداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و نقل خاطراتی از شهیدان عبداللهی و زنجانی از عنایت یاد زینب سلیمانی قدردانی کردند.

//

دکمه بازگشت به بالا