تلاش برای رفع موانع خارجی حضور بین‌المللی بانوان ورزشکار – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، علی باقرکانی در “نشست ویژه معاونین توسعه ورزش بانوان با نایب رئیس فدراسیون ورزش بانوان” ضمن ادای احترام به مسئولیت ها و زحمات مدیران ورزشی بانوان ، اظهار داشت: بانوان ورزشکار شاغل در مسابقات بین المللی عرصه ، نقش مهمی در به اهتزاز درآوردن پرچم جمهوری اسلامی ایران در صحنه جهانی دارند.

وی با بیان اینکه بیش از 40 سال است که دشمنان ما با اعمال تحریم ها در تلاشند مانع پیشرفت کشورمان در زمینه های مختلف شوند ، افزود: زنان ورزشکار ایرانی بر روی سکوهای قهرمانی جهان می درخشند تا قدرت ملی ایران را به دشمنان ایران نشان دهند.

دبیر ستاد حقوق بشر با اشاره به استراتژی تفکیک بین آرمان های فردی و ملی ، اهداف به عنوان یکی از مهمترین ترفندهای دشمن علیه دولت ایران اظهار داشت: نباید به دشمن اجازه داد بین فرد ملی و ایرانی فاصله ایجاد کند هویت ها

باقری کنی با اشاره به اینکه هویت ملی ایران شامل سه هویت اسلامی ، انقلابی و ملی است ، گفت: مسئولان ، از جمله عوامل مدیریت ورزشی و مربیگری ، علاوه بر ارائه امکانات سخت افزاری برای ورزشکاران ، باید قدرت معنوی ورزشکاران را افزایش دهند و امید را تقویت کنند. باید در آن کار کند و بنابراین همسویی و هم افزایی هویت فردی و هویت ملی ایرانی در میان ورزشکاران به عنوان مهمترین استراتژی نرم افزار باید در دستور کار قرار گیرد.

وی با تأکید بر اینکه مأموریت شما فقط بانوان ورزشکار و مدیران ورزشی نیست ، گفت: “مأموریت اصلی شما که می تواند این معجزه را در خط مقدم ورزش قرار دهد ، ارائه این چشم انداز استراتژیک و این تلاش متعالی به نسل جوان است.” ورزش توطئه دشمن را نابود کنید.

دبیر ستاد حقوق بشر ادامه داد: ما به عنوان دپارتمان حقوق بشر تلاش خواهیم کرد تا موانع قانونی و حتی غیر قانونی را که در صحنه بین المللی وجود دارد برداریم و از پیروزی دخترانمان جلوگیری کنیم.

باقری مدال های بیشتری می خواهد خطان وی در جلساتی در مسیر همگرایی ملی ، تعامل و انسجام و حل مشکلات جامعه شرکت کرد و تأکید کرد: “زنان زندانی هموطنان ما هستند و برای معاشرت و بازگشت به جامعه نیاز به کمک دارند ، بنابراین امیدوارم توانایی ورزش در این عرصه شروع شود.

در این مراسم ، تعدادی از بانوان ورزشکار ، مدال آوران و مربیان از رشته های مختلف و همچنین چندین نائب رئیس انجمن های ورزشی بانوان در مورد فعالیت های ورزشی خود صحبت کردند و از پنج ورزشکار برجسته ایرانی توسط دبیر حقوق بشر تقدیر شد.

زنان ورزشکار ایرانی در صندلی های بین المللی می درخشند

“فرشید طهماسبی” ، مدیرکل امور بین الملل وزارت ورزش و جوانان ، عملکرد ورزش زنان را ستود و گفت: “زنان ما این توانایی را دارند که بین بین المللی دارند.

اشاره به توانایی و نفوذ زنان ایرانی در زمینه های مهم و فرعی است بین المللی ورزشی گفت: “خوشبختانه ، زنان ایرانی قادر به دستیابی به موفقیت های عالی و چشمگیر در ورزش های مختلف هستند.”

اگر زنان به توانایی های خود اطمینان داشته باشند می توانند به موفقیت های بزرگی دست پیدا کنند

در ادامه جلسه ، “زهرا نعمتی” ، پرچمدار ایران در المپیک 2016 ریو ، گفت: “خوشحالم که موفقیت من نه تنها در ورزش بلکه در خارج از زمین ورزش نیز به زیبایی مشاهده شد.” نه تنها مال من ، بلکه زنان کشورمان نیز که همگی در این موفقیت سهیم بوده اند.

تیم ملی المپیک کشورمان با بیان اینکه زهرا نعمتی فقط یک ورزشکار نیست ، افزود: زهرا نعمتی همچنین فعالیت های دیگری از جمله سفیر توسعه پایدار و کار در انجمن های حمایت از ضایعات نخاعی و بیماران سرطانی را دارد.

نعمتی گفت: “زنان و دختران ما می توانند موفقیت بزرگی کسب کنند اگر به توانایی های خود ایمان داشته باشند.” ما باید برای زنان مختلف جامعه مثالی بزنیم تا آنها را از طریق آموزش های مهارتی توانمند سازیم تا به سمت جامعه ای بروند که به حقوق برابر اعتقاد دارد.

“اشرف امینی” ، سرپرست نایب رئیس فدراسیون کاراته بانوان ، گفت: “زنان ورزشکار ما می توانند با حجاب مدال کسب کنند و این به راحتی حاصل نمی شود ، زیرا مخالفت شدیدی با حجاب زنان ایرانی وجود دارد و بنابراین پیروزی ضروری است. کرسی های ورزشی زنان است. “این برای کشور ما بسیار است.

امنیت زنان در منطقه مدیون خون مبارزان است

“زهره هراتیان” ، عضو کمیته پزشکی کنفدراسیون فوتبال آسیا ، سخنران دیگر حاضر در این نشست ، گفت: “برای این که زنان کشورمان به این سطح برسند و بتوانند در عرصه های مختلف جهان بدرخشند ، جوانان این منطقه جان خود را برای صلح فدا می کنند. “ما به همه مناطق میهن خود خون داده ایم.

شهلا بهروزیرآراد ، عضو فدراسیون قایقرانی ایران و قهرمان ملی پارالمپیک در ادامه جلسه با بیان اینکه با حمایت زنان ایرانی توانستند در رشته های مختلف ورزشی بدرخشند. احتباس ورود پرچم ملی ما برای همه ما یک افتخار ملی است.

حجاب هیچ مانعی در ورزش زنان وجود ندارد

منصورا گرجی ، معاون کوهنوردی رئیس جمهور ، با اشاره به موفقیت های بیشمار ورزش بانوان برای کشورمان ، گفت: “ما به جهانیان نشان داده ایم که ورزش های با حجاب نه تنها سنگین نیستند بلکه پیشرفت زنان در زمینه های مختلف را نیز فراهم می کنند.

“حمیده عباسعلی” اولین قهرمان و مدال آور بود آورده شده المپیک کاراته بانوان ایران در ادامه این نشست گفت: من به عنوان یک زن تمام تلاش خود را برای ارتقای جایگاه بانوان در این ورزش انجام خواهم داد تا بتوانم احترام زیادی برای کشورم و کشور ایران قائل شوم. زنان ایرانی شایسته بهترین ها هستند.

در این مراسم ، تعداد زیادی از نمایندگان ، مقدسین ، رزمندگان و مدال ها خطان فدراسیون های مختلف از جمله تیراندازی ، فوتبال ، شنا ، قایقرانی ، شمشیربازی ، تنیس ، ووشو ، بسکتبال و معاونین نابینایان و زنان معلول نیز نظرات و خواسته های خود را بیان کردند.

خروج از نسخه موبایل