ورزشی

تلاش می‌کنیم در ریاض و هانگژو نتایج آبرومندانه‌ای کسب کنیم

نصیرشلال: تلاش می‌کنیم در ریاض و هانگژو نتایج آبرومندانه‌ای کسب کنیم

سرمربی تیم ملی وزنه برداری گفت: فاصله مسابقات پیش‌رو کم است اما تلاش می‌کنیم در ریاض و هانگژو نتایج آبرومندانه‌ای کسب کنیم.

نواب نصیر شلال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری اخبار ورزشی، درخصوص حضور مسئولین ورزش در اردوی تیم ملی وزنه برداری اظهار داشت: فاصله زیادی تا مسابقات جهانی عربستان و بازیهای آسیایی هانگژو باقی نماینده است، حضور مسئولین در این شرایط و فاصله کم تا مسابقات حتما برای ملی پوشان روحیه بخش و دلگرم کننده است. مسئولین وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک پای صحبت‌های ورزشکاران نشستند و قول مساعدت دادند. امیدوارم مشکلات ملی‌پوشان در جریان این بازدیدها حل شود تا با انگیزه بیشتری در مسابقات شرکت کنند.

وی در مورد میزان آمادگی تیم برای حضور در این مسابقات گفت: برای مسابقات جهانی ریاض با ۱۰ وزنه بردار شرکت خواهیم کرد. خوشبختانه شرایط تیم خوب است و ۱۰ نفر از بهترین‌های وزنه برداری را کنار خودمان داریم و چون فاصله بین مسابقات جهانی و بازیهای آسیایی هانگژو زیاد نیست و مدال این رقابت‌ها هم برای ما بسیار اهمیت دارد، تلاش می‌کنیم در ریاض فنی‌تر کار کنیم تا به امید خدا در هر دو رویداد بتوانیم نتایج آبرومندی را کسب کنیم.

سرمربی تیم ملی وزنه برداری در ادامه تاکید کرد: برای هانگژو در کل ۴ وزن اعزام خواهم داشت که تقریبا یک شانس ۸۰ درصدی را برای کسب مدال در تک تک این ۴ وزن در نظر گرفتیم. اتفاقات ورزش را نمی‌توان پیش بینی کرد ولی هدف ما کسب مدال در هر چهار وزن است.

نصیرشلال در پایان خاطرنشان کرد: شرایط ما در اردو خوب است و همه امکانات با کیفیت خوب در اختیار ملی‌پوشان قرار دارد. حمایت‌های فدراسیون همه جانبه است و شخص آقای انوشیروانی هم پیگیر همه موارد هستند و در کل گوش شنوا برای نیاز بچه‌ها است تا به امید خدا تیم آماده‌ای راهی مسابقات شود.

انتهای پیام/






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

دکمه بازگشت به بالا